×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرداخت ۲۸۸۰ وام قرض الحسنه به دانشجویان برای سفر به عتبات طی یک هفته

پرداخت ۲۸۸۰ وام قرض الحسنه به دانشجویان برای سفر به عتبات طی یک هفته

اخبار بانک و بیمه پایشگر- بانک قرض الحسنه مهر ایران در همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، تاکنون به ۲۸۸۰ نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان متقاضی سفر به عتبات عالیات بر اساس معرفی دانشگاه، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهرایران امسال نیز همانند سال گذشته پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سفر دانشجویان به اعتبات عالیات را در دستور کار خود قرار داده است.
بر این اساس طی یک هفته بالغ بر ۲۸۸۰ فقره وام قرض الحسنه به دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.
شایان ذکر است، این تسهیلات با هدف تأمین و رفع احتیاجات ضروری سفر دانشجویان به عتبات عالیات در اربعین حسینی (ع)، توسط بانک قرض الحسنه مهرایران به معرفی شدگان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود.
مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به هریک از دانشجویان معرفی شده ۱۰ میلیون ریال و برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد حداکثر ۳۰ میلیون ریال می باشد.
تسهیلات ارائه شده بر مبنای عقد قرض الحسنه و با کارمزد ۳ درصد است و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی حداکثر ۲۰ ماه می باشد.
بر اساس مفاد این قرار داد دانشجویان متقاضی می توانند با اخذ معرفی نامه از سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه مراجعه کنند.

false
true
false
false

true