×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات ویژه بیمه سرمد به خانواده بانک صادرات در استان‌ها

خدمات ویژه بیمه سرمد به خانواده بانک صادرات در استان‌ها

اخبار بانک و بیمه پایشگر- مدیرعامل بیمه سرمد در سفر استانی به یزد، با مدیران ارشد بانک صادرات و هلال احمر این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در جلسه با مدیر شعب بانک صادرات استان یزد و معاونین وی، لزوم گسترش تعاملات را در دستیابی به منافع مشترک، موثر عنوان کرد و افزود: ایجاد و توسعه ارتباط با مدیران بانک صادرات استان ها از طریق برگزاری جلسات و نشست های مختلف در تمامی سرپرستی های بانک صادرات در سراسر کشور، رویکردی است که همواره مدیران بیمه سرمد دنبال می کنند.

وی، از اعطای تسهیلات و تخفیفات ویژه برای مدیران و معاونان حوزه های بانک استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: بیمه سرمد با ارائه خدمات شایسته بتواند در راستای جلب اعتماد حداکثری مدیران و کارکنان، بازنشستگان و مشتریان بانک صادرات، اقدامات مثبتی انجام دهد.

در این جلسه همچنین، آموزش کامل همراه بیمه برای معاونین حوزه و روسای شعب انجام شد.

این گزارش می افزاید، علائی مدیر شعب بانک صادرات استان یزد، یزدانی و سالاری معاونین وی، کریمی مدیر کانون بازنشستگان بانک صادرات استان یزد، امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد در این نشست حضور داشتند.
مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر استانی خود، با مدیران جمعیت هلال احمر یزد نیز دیدار کرد.او در این دیدار عملکرد این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری را مورد ارزیابی و از کسب رتبه یک توانگری مالی برای ششمین سال پیاپی خبر داد.

مهدوی از ارائه خدمات درمانی در داخل شرکت از مهرماه امسال خبر داد و افزود: مشکلات پیش روی انعقاد با بیمارستان های دولتی به زودی مرتفع خواهد شد.

این گزارش می افزاید، دکتر خرازی مدیرکل هلال احمر، لُجه خزانه دار، عشقی معاون پشتیبانی و اداری جمعیت هلال احمر استان یزد و امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد در این نشست حضور داشتند.

false
true
false
false

true