×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار هیأت مدیره بانک با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

دیدار هیأت مدیره بانک با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

اخبار بانک و بیمه پایشگر- بانک مسکن با دارا بودن سبدخدمات متنوع به عنوان تنها بانک تخصصی درحوزه مسکن وساختمان آماده خدمت رسانی به خادمین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این مطلب را نادر قاسمی عضو هیات مدیر بانک در دیدار با مصطفی خاکسار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی که محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری، محمدحسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه، صابر عسکرپور مدیر امور مالی، محمدپورقربانی معاون اجرایی مدیریت ،حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت ، اسماعیل زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی و عالی گلستان معاون پشتیبانی آستان قدس رضوی نیزحضور داشتند اعلام کرد و ادامه داد: طبق اساسنامه بانک مسکن، اصلی ترین وظیفه این بانک تامین مسکن اقشار مختلف جامعه به خصوص اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد و بر این اساس از تعداد ۲۸ میلیون واحد مسکونی ساخته شده پس از انقلاب اسلامی، تعداد هشت میلیون واحد توسط بانک مسکن تامین مالی شده است. عضو هیات مدیر بانک ادامه داد: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی اولویت اول خود را رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی و همچنین ارائه خدمت بر مبنای موازین بانکداری اسلامی تدوین کرده است. قاسمی گفت: بانک مسکن در حوزه سپرده گذاری و همچنین در حوزه پرداخت تسهیلات دارای سبد خدمات بسیار متنوع است که امکان ایجاد مراودات مالی با مجموعه بزرگ آستان قدس رضوی را متناسب با سیاست های مالی و پرسنلی این مجموعه فراهم می سازد. وی خاطر نشان کرد : توسعه مراودات با حوزه های علمیه، دفتر مراجع عظام و همچنین آستان مبارک قدس رضوی از اولویت های ویژه این بانک می باشد.

در ادامه این دیدار علمداری مدیر امور اعتباری بانک به کارنامه موفق بانک مسکن در تامین مالی طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت : بانک مسکن با اجرای این طرح توانست نسبت به تامین مسکن جمع کثیری از هموطنان مشمول دهک های ۱ الی ۴جامعه اقدام کند. علمداری ادامه داد: این بانک آمادگی دارد با استفاده از بسته متنوع اعتباری در تامین مالی مسکن پرسنل خدوم این سازمان مشارکت کند.

در بخش دیگری از این دیدار، مرادی مدیر امور طرح و برنامه بیان کرد: بانک مسکن با رعایت موازین اسلامی توانسته است در جدیدترین تحلیلی که در بازار مالی اسلامی منتشر شده است در بین ۱۰ موسسه برتر فعال در بانکداری اسلامی قرار گیرد.

همچنین عسکرپور مدیر امور مالی اظهار داشت : با توجه به اینکه بانک مسکن یک بانک صد درصد دولتی است که سود ویا زیان آن متعلق به دولت و در نتیجه مردم است، سپرده گذاری در این بانک علاوه بر استفاده از مزایای آن می تواند منشا خیر و برکت فراوان باشد.

سپس خاکسار قائم مقام آستان قدس رضوی با تقدیر از فعالیت های بانک مسکن در تامین مسکن آحاد جامعه بیان کرد: کمک به اقشار آسیب پذیر از اولویت های آستان قدس می باشد و در این راستا این سازمان اقدام به برنامه ریزی در جهت تامین مسکن کارکنان خود نموده است که امیدواریم با تعامل و استفاده از طرح های تسهیلاتی بانک مسکن بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

خاکسار بانک مسکن را بانکی توانمند و مردمی دانست و گفت: برقراری نظام بانکداری اسلامی از اهداف اصولی انقلاب اسلامی بوده است و امیدواریم سایر بانک ها نیز با الگوبرداری از این بانک در راه تحقق این مهم قدم بر دارند.
در ادامه جلسه اسماعیل زاده مدیرکل نذورات وعالی گلستان معاون پشتیبانی آستان قدس رضوی به برخی اقدامات و سیاست های مالی این سازمان اشاره کردند و خواستار افزایش تعاملات با بانک مسکن شدند.

false
true
false
false

true