×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند

چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند

اخباراجتماعی پایشگر- رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور‌های چالوس و هراز بعد از ظهر امروز جمعه ۱۰ آبان ماه،یک طرفه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماهاز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ امروز جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

او افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

او گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از محورهای چالوس، هراز، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

false
true
false
false

true