×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رشد ۱۹ درصدی معاملات بورس کالا

رشد ۱۹ درصدی معاملات بورس کالا

اخبار بورس پایشگر-بیش از ۷۱۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال طی هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ،در هفته‌ای که گذشت ۷۱۳ هزار و ۴۷۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته قبل‌تر به ترتیب رشد ۱۹ و ۱۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی هم در این مدت ۲۸۳ هزار و ۹۷۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۲۶۷ هزار و ۷۲۳ تن فولاد، ۳  هزار و ۴۳۰ تن مس، ۵ هزار و ۶۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ کیلوگرم شمش طلا، ۵ هزار تن سنگ آهن و ۲ هزار تن کک از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی گذشته در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۲۹ هزار و ۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۱۷۴ هزار و ۳۸۵ تن قیر، ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۶۶ هزار و ۲۲۱ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۲۲۱ تن لوب کات، ۳۰ هزار و ۳۵۹ تن مواد شیمیایی، ۸۶۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۲۴۲ تن روغن، ۱۲۰ تن آرگون و ۵ هزار و ۶۰۵ تن گوگرد معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: بازار فرعی بورس کالای ایران هم در این مدت معامله ۴۹۲ تن کالا را تجربه کرد.

false
true
false
false

true