×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۴ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش ۸۶ درصدی هزینه تبلیغات در سال ۱۴۰۲/ بیمه رازی امسال بیش از ۱۳ میلیارد تومان صرف تبلیغات خواهد کرد

افزایش ۸۶ درصدی هزینه تبلیغات در سال ۱۴۰۲/ بیمه رازی امسال بیش از ۱۳ میلیارد تومان صرف تبلیغات خواهد کرد

اخبار بانک و بیمه پایشگر– شرکت سهامی بیمه رازی با افزایش ۸۶ درصدی هزینه تبلیغات خود در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن، قرار است در سال جاری بیش از ۱۳ میلیارد تومان در این حوزه هزینه کند.
به گزارش پایگاه خبری پایشگر، شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های بیمه در ایران، که به خصوص در بخش ورزشی دارای تبلیغات فراوانی بوده است، به طور گسترده در بازار رقابتی بیمه فعالیت دارد.
با توجه به رقابت شدید در صنعت بیمه، تبلیغات و بازاریابی به یکی از عوامل کلیدی در رشد و توسعه کسب‌ وکار تبدیل شده است.
اما پرسش اصلی این است آیا هزینه‌هایی که این شرکت برای آگهی‌ها و تبلیغات صرف می‌کند، اثربخش و بهینه هستند یا خیر؟
در این گزارش به بررسی و مقایسه هزینه‌های تبلیغاتی شرکت بیمه رازی با نماد “ورازی” پذیرفته شده در بازار پایه زرد فرابورس با سرمایه ثبت شده‌ یک هزار و ۹۰۳ میلیارد تومان و ارزش بازار دو هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان در سال‌های اخیر می‌پردازیم.

هزینه تبلیغات بیمه رازی در سال ۱۴۰۲

 

در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه رازی حدود ۱۳ میلیارد تومان برای آگهی و تبلیغات خود هزینه کرده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۸۶ درصد افزایش داشته است.

در مجموع برآورد بیمه رازی برای هزینه های تبلیغات و آگهی های سال ۱۴۰۳ مبلغ بیشتری از سال ۱۴۰۲ است که با توجه به صورت های مالی منتشر شده این شرکت، مبلغ برآورد و میزان مصرف سه ماهه مشخص نیست.

ضرورت بازبینی در رویکرد تبلیغاتی

شایان ذکر است که هر ساله شرکت‌ها اعداد قابل توجه‌ای را برای تبلیغات و آگهی‌های خود در نظر می‌گیرند، اما اینکه تمام این اعداد و ارقام به طور کامل در جای درست هزینه شود، سوالی است که همواره ذهن سهامداران را به خود مشغول کرده است.
بیمه رازی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه، باید رویکرد خود را نسبت به هزینه‌های تبلیغاتی بازبینی کند.

 


اختصاص بودجه به روش‌های تبلیغاتی سنتی باید با ارزیابی دقیق‌تری انجام شود و در عوض، تمرکز بیشتری بر تبلیغات دیجیتال و نوآورانه وجود داشته باشد.
بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش اثربخشی تبلیغات می‌تواند به افزایش فروش و رشد بیشتر این شرکت منجر شود.

false
true
false
false

true