×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
بانک سپه در نظام برنامه‌ریزی جزو بانک‌های برتر کشور است/ امروز یک نظام برنامه‌ریزی جامع و کاربردی در بانک داریم

بانک سپه در نظام برنامه‌ریزی جزو بانک‌های برتر کشور است/ امروز یک نظام برنامه‌ریزی جامع و کاربردی در بانک داریم

اخبار بانک و بیمه پایشگر– مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به برتری این بانک در نظام برنامه‌ریزی، گفت: امروز یک نظام برنامه‌ریزی جامع و کاربردی در بانک سپه داریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، همایش گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، دکتر امیر باقری عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی، روسا و معاونان ادارات مرتبط و معاونان برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مناطق سراسر کشور، اول آبان‌ماه همزمان با روز آمار و برنامه‌ریزی برگزار شد.
دکتر ابراهیمی در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات همکاران معاونت برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی، نقش این معاونت را در رشد و اعتلای بانک بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همکاران مستعد و توانمندی در حوزه برنامه‌ریزی بانک سپه حضور دارند که این ظرفیت بسیار ارزشمند است و بحمدالله هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ سرمایه انسانی در این عرصه احساس نمی‌شود.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه موضوع برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی در سازمان‌های بزرگی مثل بانک سپه، سخت و پیچیده است، اظهار داشت: ایجاد چارچوب ذهنی و آرمان مشترک، زمینه‌سازی برای پذیرش همگانی این چارچوب و آرمان و جاری‌سازی موارد برنامه‌ریزی شده در ذهن مدیران سازمان، از جمله موضوعاتی است که همواره باید در کانون توجه کارکنان حوزه برنامه‌ریزی بانک باشد.
وی با بیان اینکه بانک سپه در نظام برنامه‌ریزی در زمره بانک‌های برتر کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: نقش معاونت برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی در پیاده‌سازی و جاری‌سازی افق مشترک بانک و تبیین و تدوین برنامه‌ها و دستیابی به این چشم‌انداز و افق مشترک، ستودنی و مایه مباهات است.
مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: برای هدایت و راهبریِ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در بانک و به منظور تهییج و تشویق همکاران، اهداف در دو سطح عادی و متهورانه پیش‌بینی شده‌اند؛ از اینرو مسیر پیش‌روی کارکنانی که از انرژی و توانمندی بالاتری برخوردار هستند، هموارتر از قبل است.
دکتر ابراهیمی بسته نظام برنامه‌ریزی بانک سپه را عملیاتی توصیف کرد و افزود: با تلاش‌های همکاران، امروز یک نظام برنامه‌ریزی جامع و کاربردی در بانک داریم، بنابراین می‌توانیم با ترسیم وضعیت کلی بانک و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌ها باشیم.
وی با تاکید بر هم‌افزایی و همفکری همکاران حوزه برنامه‌ریزی مناطق، خاطرنشان کرد: پایش و اطلاع از میزان تحقق برنامه‌ها، موضوع مهمی است، لذا واحد برنامه‌ریزی باید با مسئله‌یابی، شناسایی و بررسی مشکلات شعب و ستاد، راهکار و برنامه عملیاتی برای رفع موانع و برون‌رفت از مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مدیران ارائه کند.
دکتر ابراهیمی با تاکید بر تحقق اهداف و تمرکز بر کسب و کار، ابراز داشت: همکاران متکفل حوزه برنامه‌ریزی می‌توانند با تسلط بر موضوعات مناطق خود و معطوف نمودن ذهن مدیران استان به مسائل اساسی، نقش بزرگی در پیشبرد اهداف و رشد و توسعه بانک ایفا کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به امکانات، شعب، سرمایه انسانی و وسعت بانک در مقایسه با سایر رقبا، تاکید کرد: می‌توان با تحلیل بازار، رصد موقعیت رقبا، آمایش سرزمینی، جانمایی مناسب شعب، آمایش تجهیزات و حساسیت درخصوص اموال و دارایی‌ها، ضمن دستیابی به ثبات، بانک سپه را به جایگاه شایسته خود در سطح استان و کشور رساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزاری مجامع استانی بانک، بر اهمیت حوزه تحقیق و پژوهش، نظام پیشنهادات و نقش پراهمت آن در یادگیری تاکید کرد و راهکارها و توصیه‌هایی برای ارتقاء عملکرد ادارات معاونت برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی ارائه نمود.
دکتر ابراهیمی در پایان ضمن تاکید بر تعامل و ارتباط معاونان برنامه‌ریزی مناطق با بدنه سازمان، خاطرنشان کرد: شما همکاران معاونت برنامه‌ریزی، منبع و مرجع تصمیم‌گیری و هدایت راهبردی بانک در مناطق هستید؛ از اینرو باید تلاش کنید با تحقق برنامه‌ها، مسیر رشد و توسعه روزافزون بانک هموارتر شود.

false
true
false
false

true