×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است

بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است

اخبار بانک و بیمه پایشگر– بیژن نصرتی رئیس اداره کل رفاه و درمان و رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با بیان این که افزایش سطح سلامتی و تندرستی بر افزایش کیفیت فعالیت کارکنان تاثیر می گذارد، گفت: مدیران ارشد بانک به سطح کیفی سلامتی کارکنان اهمیت زیادی می دهند که برگزاری بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک نیز در همین راستاست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن نصرتی با بیان این نکته که امروز ورزش ابعاد گسترده‌ای یافته و یکی از موضوعات مهم ورزش موضوع فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ تندرستی و سلامت جسم در سازمان هاست، ادامه داد: بانک ملی ایران نگاه جدیدی به ورزش ایجاد کرده است و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در کشور و شبکه بانکی پیشگام و پیشرو است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نیروی انسانی متخصص و توانمند مهمترین دارایی هر سازمان موفقی است، اظهارداشت: مدیریت کارآمد و اثربخش منابع انسانی به منظور دستیابی به بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری ضروری و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با بیان این که همواره حفظ دارایی ها و سرمایه های انسانی در بانک ملی ایران مورد توجه مدیران ارشد است، افزود: گسترش ورزش در سطح بانک، هم سطح سلامت جسم و تندرستی کارکنان را افزایش می دهد و هم نیازشان را به هزینه های درمان کاهش خواهد داد.

رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ضمن تشکر از حمایت های مدیران ارشد بانک برای فراهم کردن مقدمات برگزاری بیست و نهمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک با تقدیر از همه دست اندرکاران این المپیاد ورزشی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این گونه جشنواره های ورزشی بدون شک با ارتقای سطح سلامت و تقویت و بهبود قوای روحی و جسمی کارکنان، شاهد بهبود خدمات دهی کارکنان به مشتریان خواهیم بود.

نصرتی درباره برگزاری این رویداد مهم ورزشی اظهارداشت: برگزاری این رقابت ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سلامتی و تندرستی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان بانک در سراسر کشور است .

وی در ادامه افزود: اقدامات مناسبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها با همکاری همه اعضای ستاد انجام شده است که آثار مثبت این رقابت‌ها را بی‌شک در حُسن کار، فعالیت های روزانه و زندگی هر یک از همکاران ورزشکار شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در ادامه این گفت و گو از دیگر اهداف برگزاری این رویداد مهم ورزشی و انجام رقابت ها را استعدادیابی، حمایت از قهرمانان، آموزش و نگاه ویژه به ترویج و توسعه ورزش، افزایش سطح سلامت و توان بدنی، روحیه بخشی، صمیمیت و همدلی میان کارکنان دانست.

وی با بیان این که مراسم افتتاحیه بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین مهمانانی از مقامات و مسئولان کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزار می شود، افزود: در این دوره از رقابت ها، ۱۴۰۳ نفر از همکاران ورزشکار و مربیان آن ها در قالب ۹۰ تیم ورزشی از ۳۱ استان در ۹ رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، کشتی، بدمینتون و تیر اندازی از روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه به مدت هشت روز در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: ستاد بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران متشکل از کمیته های مختلفی نظیر کمیته فنی ، کمیته روابط عمومی واطلاع رسانی ، حراست، کمیته بهداشت و درمان ، کمیته تدارکات و پشتیبانی ، کمیته مالی، کمیته هماهنگی و اسکان وظیفه برگزاری این دور از مسابقات را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: امروزه ورزش علاوه بر جسم انسان در ابعاد روحی، عاطفی، فلسفی،‌ دینی و بسیاری از مسایل نقش دارد. وی بانک ملی ایران را در بین بانک های کشور در برگزاری چنین رویداد ورزشی پیشرو دانست و تصریح کرد: برندگان این المپیاد به مسابقات شبکه بانکی اعزام خواهند شد.

false
true
false
false

true