×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
false
true

پایشگر-رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید و شایعه نصب شنود در دفتر معاونان شهردار توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایشگر ،محسن هاشمی در این باره گفت: من نیز این سخنان را شنیده‌ام اما به آن رسیدگی نکرده‌ام و نمی‌دانم تا چه اندازه حقیقت دارد، بنابراین درباره آن با قطعیت صحبت نمی‌کنم. ابزار شنود به اندازه‌ای ارزان شده که افراد عادی حتی زن و شوهرها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه چرا شورا سریع‌تر وارد فاز انتخاب شهردار بعدی نمی‌شود، گفت: ما یک هفته دیگر نیز تلاش خودمان را می‌کنیم اما بر فرض یک درصد اگر این شهردار نباشد، اعضای شورا در ذهن‌هایشان درباره نفر بعدی پیش‌بینی‌هایی کرده‌اند، حتی مشورت‌هایی نیز با هم و در کمیسیون‌ها مطرح شده است که پس از آنکه وضع قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان قطعی شد، این اسامی از سمت اعضای شورا مطرح خواهد شد اما در هم اندیشی امروز این موضوع را مطرح کردیم که اگر واقعا نتوانیم آقای افشانی را حفظ کنیم، پروسه انتخاب شهردار به طولانی بودن گذشته نباشد و آن را کوتاه کنیم.

هاشمی درباره اینکه آیا شما نیز عضو گزینه‌ها هستید، افزود: شاید در ذهن برخی از اعضا من نیز به عنوان گزینه مطرح باشم.

وی درباره تغییر معاون برنامه‌ریزی با وجود بررسی برنامه سوم، گفت: بدنه همان بدنه است و برنامه نیز به شورا ارسال شده است. اگر ایراداتی در برنامه باشد با هماهنگی شهرداری آن را برطرف می‌کنیم.

false
true
false
false

true