×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
داوود رشیدی به آرزوی خود رسید!

داوود رشیدی به آرزوی خود رسید!

اخبار فرهنگی و هنری پایشگر– احترام برومند، پس از تماشای نمایش «قضیه تفنگ چخوف» گفت که آرزوی زنده‌یاد داوود رشیدی و هم‌نسلانش دیدن سالن‌های پر از تماشاگر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  پایشگر، دور دوم اجرای نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به نویسندگی احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیر دل زنده، جمعه ۱۳ مهر، همزمان با بزرگداشت داوود رشیدی، هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون به احترام برومند، همسر این هنرمند تقدیم شد.

برومند پس از تماشای این نمایش با اشاره به استقبال تماشاگران گفت: برای من بسیار لذت‌بخش است که جوانان اینقدر با اشتیاق به تماشای نمایش‌هایی که تعدادشان هم در سطح شهر کم نیست، می‌نشینند. فکر می‌کنم نسل داوود رشیدی به آرزوی خود رسیده‌اند.

وی افزود: داود و هم‌نسلانش در مصاحبه‌های خود از این آرزو صحبت می‌کردند که سالن‌های تئاتر پر از تماشاگر باشد. بارها از آقای نصیریان شنیده‌ام که در گذشته برای هر اجرا به دنبال ۳۰ یا ۴۰ نفر تماشاگر بودند، اکنون این خیل عظیم دوستداران تئاتر برای من خیلی خوشحال‌کننده است.

برومند ادامه داد: حس می‌کنم که داوود رشیدی در اینجا حاضر است و روح او این درخشش جوانان را درک می‌کند. امیدوارم با کوشش هنرمندان تئاتر و علاقه شما تماشاگران همینطور تئاتر مملکت ما به بالندگی بیشتر برسد.

وی تصریح کرد: به این باور دارم همان‌طور که تا به امروز با استقامت ادامه دادیم، از این پس نیز این مسیر پُر چالش را با قوت پیش برویم. در کلیپ شما یادآوری نمایش‌های قدیمی، مانند «در انتظار گودو» بود که توسط داوود رشیدی و پرویز صیاد حدود ۵۵ سال پیش روی صحنه رفت، اجرایی که نشان از جسارت آن نسل داشت. امیدوارم که شما هنرمندان امروزی نیز با همان جسارت و شجاعت به فعالیت خود ادامه دهید و بر موانع غلبه کنید.

نمایش «قضیه تفنگ چخوف» در دور دوم اجرای خود تا بیستم مهر، هرشب به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در تئاتر هامون میزبان مخاطبان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

false
true
false
false

true