پایشگر- همزمان با عید غدیر، شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری وکاهش صف انتظار مشتریان همانند فضای یک شعبه با قابلیت تعامل زنده با کارشناس بانک در بستر اینترنت راه اندازی شد.
به گزارش پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، لازم به ذکر است با استفاده از این سامانه مشتریان گرامی می توانند خدماتی فراتر و مطلوب تر از کانال های اینترنت بانک و تلفنبانک دریافت کنند.
همچنین مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری از طریق شعبه مجازی پارسیا، عملیات های دریافت مانده حساب، صورتحساب سپرده ها،انتقال وجه داخلی، انتقال وجه پایا و انتقال وجه کارت به کارت را انجام و رسیدهای دریافتی خود را طریق روالهای تصدیق هویت این سامانه هویت سنجی کنند.
شایان ذکر است، این سامانه برای کار با موبایل نیز بهینه سازی شده و مشتری می تواند با تمام مرور گرها روی موبایل خود و یا از طریق کامپیوتر شخصی خود از طریق آدرس https://ipbparsia.parsian-bank.ir از امکانات این سامانه استفاده نماید.