×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
شلیک ۴ موشک به شهرک صهیونیست نشین اشکول در اطراف غزه

شلیک ۴ موشک به شهرک صهیونیست نشین اشکول در اطراف غزه

اخبار بین الملل پایشگر- رزمندگان مقاومت در حالی ۴ موشک دیگر به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک کردند که یک مقام صهیونیست به فقدان قدرت بازدارندگی تل آویو در برابر حماس اذعان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۴ موشک به غزه به شهرک صهیونیست نشین اشکول در اطراف غزه خبر دادند.

از سوی دیگر منابع رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای آژیر در شهرک «شاعر هنیگیف» اشاره کردند.

این در حالی است که ابومجاهد سخنگوی تیپ های ناصر صلاح الدین اعلام کرد: موشک های مقاومت در صورتی که حملات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند، به فراتر از ۴۰ کیلومتر خواهد رسید.

در همین حال جلسه کابینه رژیم صهیونیستی بدون اعلام هیچ نتیجه ای از سوی مقامات صهیونیستی پایان یافت.

کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از مقامات این رژیم اعلام کرد: ما قدرت بازدارندگی را در برابر حماس از دست داده ایم و مانعی برای وارد کردن ضربه قوی به حماس قبل از تکمیل روند گفتگوهای آتش بس وجود ندارد.

از سوی دیگر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه از شهاد یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی و زخمی شدن دو نفر دیگر در حملات ددمنشانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

وی افزود: مصعب حواس جوان ۲۰ ساله شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که منابع فلسطینی قبلا هم از شهادت جوان ۲۲ ساله که بر اثر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شده بود در جنوب غزه خبر داده بودند.

منابع فلسطینی از ادامه حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه خبر می دهند.

اسپوتنیک به نقل از یک منبع اعلام کرد که هیات امنیتی مصری برای بررسی تلاش های آتش بس به فلسطین اشغالی سفر می کند.

بر اساس این گزارش؛ هیات امنیتی مصری فردا چهارشنبه ۱۴ نوامبر به فلسطین اشغالی می رود.

در همین حال کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک افسر عالی رتبه نیروی هوایی این رژیم اعلام کرد که استراتژی جدید برای تحقق بازدارندگی هدف قرار دادن ساختمان ها و نابودی کامل آن در غزه است.

از سوی دیگر برخی منابع وابسته به حماس اعلام کردند: پیامی که باید به سران صهیونیست می رسید، رسیده است و ساعات آتی طبق رفتار دشمن اداره خواهد شد.

false
true
false
false

true