×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
صدرنشینی بیمه معلم بر اساس امتیاز حاکمیت شرکتی در میان شرکت‌های بیمه

صدرنشینی بیمه معلم بر اساس امتیاز حاکمیت شرکتی در میان شرکت‌های بیمه

اخبار بانک و بیمه پایشگر-شرکت بیمه معلم براساس اعلام فرابورس ایران، با کسب بالاترین امتیاز حاکمیت شرکتی، در جایگاه نخست در میان شرکت‌های بیمه ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، در راستای اجرای ماده ۱۱ دستورالعمل «امتیازدهی به ناشران اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، تازه‌ترین امتیازدهی حاکمیت شرکتی منتشر شده است و براساس آن، بیمه معلم توانست به امتیاز حاکمیت شرکتی ۹۷.۵۴ از مجموع ۱۰۰ امتیاز دست یابد.

این شرکت بیمه همچنین به جایگاه ۳۶ در میان ۲۰۱ شرکت از تمامی صنایع و کسب‌وکار‌ها نیز رسیده است. این رتبه از امتیاز حاصل شده در شاخص‌های هیات‌مدیره و مدیرعامل، امتیاز مجامع عمومی صاحبان سهام، امتیاز پاسخگویی و افشای اطلاعات و امتیاز گزارش‌گری پایداری حاصل شده است.

 

لازم به ذکر است، امتیاز حاکمیت شرکتی بر مبنای اطلاعات ارائه شده از سوی مؤسسات حسابرسی معتمد، مؤسسات رتبه بندی و اطلاعات منتشرشده در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران محاسبه شده است و نشانگر تعهد شرکت‌ها به اصول شفافیت، حسابرسی دقیق و مدیریت موثر ریسک است.

بیمه معلم در راستای جلب رضایت سهامداران و مشتریان خود با کسب این جایگاه نشان داده با فراهم آوردن بستری شفاف و باثبات و التزام به مدیریت ریسک و حسابرسی مستمر در تلاش است نام خود را به عنوان معتبرترین شرکت در صنعت بیمه به ثبت برساند.

false
true
false
false

true