×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش حسام منظور به جراحی زیبایی زنان بانوی عمارت

واکنش حسام منظور به جراحی زیبایی زنان بانوی عمارت

اخبار فرهنگی هنری پایشگر-حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت، نسبت به سؤال‌های مخاطبان درباره بینی عملی زنان این مجموعه واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سریال بانوی عمارت که این روزها خود را در دل بینندگان تلویزیونی حسابی جا کرده، با حاشیه‌های جالبی همراه شده که آنها نیز همانند خود این مجموعه برای مخاطبان جذاب است. یکی از این موارد مطرح شدن بحث بینی‌های عمل شده برخی زنان و دختران عمارت است که در ذهن عده ای از تماشاگران سوال به وجود آورده است.

حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در پاسخ به این که بازیگران این سریال که نقش دختران و زنان قاجاری را بازی کرده اند یا بینی شان عمل شده است و یا گونه گذاشته ، ابرو تتو کرده و  لبهایشان تزریقی است و این برای مخاطب باور پذیر نیست، گفت:قرار نیست مستند نگاری کنیم. ما یک دارم تاریخی و داستانی می سازیم نه یک مستندتاریخی و در هیچ کجای دنیا هم آثار تاریخی ضرورتا نعل به نعل نقل نمی شود.

وی در ادامه گفت: در برخی از کارهای تاریخی خارجی هم همین طور است مثلا من الان سریال وایکینگ ها را می یبینیم که در آن چهره ها زیبا با آرایش و لباس های زیبا همراه است  و اگر به تاریخ وایکینگ ها نگاهی بیندازیم شاید این آدم ها به آن شکل نبوده اند و شکل کریه تری داشتند اما آن ها جذابیت بصری ایجاد می کنند و ما نمی توانیم تاریخ را عینا نشان بدهیم و مردم هم دوست ندارند که چنین چیزی ببینند و نگاه ما گزیده گراست .

وی افزود: اغلب نمی خواهند مستند بسازند اما برخی هم می خواهند که اثرشان مستند باشد و این انتخاب فیلمساز، طراح است که چگونه کار کند و به نظر من نقد به جانیست.

false
true
false
false

true