×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
آماده‌باش امدادگران در ۷ استان/ بارش‌ها تشدید می‌شود

آماده‌باش امدادگران در ۷ استان/ بارش‌ها تشدید می‌شود

اخبار اجتماعی پایشگر- رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، بابک محمودی، با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های شدید جوی، گفت: طبق هشدار هواشناسی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در روزهای ۲ و ۳ تیرماه پیش بینی شده است.

وی افزود: امروز شنبه دوم تیرماه، در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، دامنه و ارتفاعات در استان‌های تهران، البرز، مازندران و شمال غربی سمنان و یک‌شنبه سوم تیر در نیمه جنوبی اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شرق آذربایجان شرقی، دامنه و ارتفاعات سمنان شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق هشدار هواشناسی، امدادگران در این استان‌ ها در حالت آماده باش قرار گرفتند.

محمودی افزود: از هموطنان می خواهیم که به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و از تردد در پای کوه‌ها و اطراق در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال اخمر خاطر نشان کرد: سامانه ندای امداد به شماره تماس ۱۱۲، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

false
true
false
false

true