true
ارائه خدمات، بدون تعطیلات
اخبار بانک و بیمه پایشگر_واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با وجود تعطیلات سراسری در روزهای پایانی آذر ماه به منظور مدیریت مصرف انرژی در سراسر کشور همانند سایر روزها در دو شیفت صبح و عصر پاسخگوی سوالات و ارائه خدمات برخط به مشتریان بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ساعت کاری ادارات و بانکها در راستای مدیریت مصرف انرژی تا پایان بهمنماه، واحد ارتباط با مشتریان بانک ملی همچنان مانند روزهای عادی در دو شیفت تا ساعت 20:30 پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود.
همچنین راهنمایی مشتریان استانها در خصوص شعب کشیک با توجه به تعطیلی برخی استانها در روزهای پنجشنبه در حال حاضر نیز ادامه دارد.
گفتنی است این واحد در تعطیلات روزهای پایانی آذر ماه با توجه به همزمانی واریز سهام عدالت با پاسخگویی 15000 تماس، موفق به راهنمایی مشتریان در این زمینه شدند.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی 64140-021 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.
false
true
https://paieshgar.ir/?p=197630
false
false