×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
ارتقای فرهنگ سازمانی در بانک کارآفرین

ارتقای فرهنگ سازمانی در بانک کارآفرین

اخبار بانک و بیمه پایشگر– ارتقای فرهنگ‌سازمانی از طریق آموزش مستمر و بهره‌گیری از کارکنانی، متخصص و متعهد به‌منظور مشتری مداری بیشتر و توسعه‌سازمانی در صدر برنامه‌های بانک کارآفرین قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ‌سازمانی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: در عصر حاضر تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه شرکت‌ها و بنگاه‌های مالی نیاز دارند تا با ارتقای فرهنگ‌سازمانی مسیر توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار کنند.

وی همچنین افزود: توسعه‌سازمانی، توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید تلاش کنند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم‌راستا عمل کنند.

مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیروی‌های متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویت‌های مهم کاری خود می‌داند.

وی همچنین افزود: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه به‌سرعت شتابان تکنولوژی و فناوری‌های نوین، کارکنان بانک آموزش‌های تخصصی، به‌روز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت کنند تا بتوانند خدمات موردنیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.

false
true
false
false

true