×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
ایجاد اختلال و عدم صداقت در گفتار/جلیلی که شهید رئیسی را آزار می‌داد، چگونه امتداد دولت اوست؟

ایجاد اختلال و عدم صداقت در گفتار/جلیلی که شهید رئیسی را آزار می‌داد، چگونه امتداد دولت اوست؟

 

اخبار سیاسی پایشگر– کاندیدای پوششی انتخابات ریاست جمهوری که قول داده بود از عرصه رقابت ها کنار نرود، به سعید جلیلی کنایه زده که وی شهید رئیسی را آزار می داده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که این روزها در صف حامیان سعید جلیلی قرار گرفته است، پیشتر در نشست خبری که در ایام تبلیغات انتخاباتی‌اش داشت، کنایه‌هایی به جلیلی زده بود.

وی که در طی مناظره های انتخاباتی به صراحت اعلام کرده بود که تا انتها حضور خواهد داشت و به نفع کسی انصراف نخواهد داد، اولین نامزدی بود که از صحنه رقابت کنار کشید تا به همگان اثبات کند که صداقت کلام ندارد.

وی پیش از این گفته بود: *کسی که شهید رئیسی را آزار می‌داد، عقاید شهید رئیسی را اصلا قبول نداشت، اخلال ایجاد می‌کرد، حتی وقتی به همکاری دعوت شد همکاری رو نپذیرفت، حاضر نشد از خودش بگذرد و بیاد کمک کند. الان دیگر نمی‌تواند بگوید که من امتداد دولت شهید رئیسی هستم. همین مطلب نشان می‌دهد که این وسط تقلب و عدم صداقت هست!

*چطور یک ماهه اخیر متوجه شدید که امتداد رئیسی هستید؟ چطور یهو فهمیدید که نظریات و انتقادات شما از رئیسی اشتباه بوده و شدید امتداد رئیسی!؟

به گفته کارشناسان، متاسفانه نامزدهای اصول گرای این دوره از انتخابات در گفتار و وعده های داده شده به نظر نمی رسد صداقت کلام داشته باشند که این امر از دیدگان مردم پنهان نخواهد بود.

false
true
false
false

true