×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
بیمه ما استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را آغاز کرده است

بیمه ما استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را آغاز کرده است

اخبار بانک و بیمه پایشگر_همایش مدیران و روسای شعب شرکت بیمه “ما”، دهم و یازدهم خردادماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت در چابکسر استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما”، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه “ما” در روز نخست این همایش پس از تشریح عملکرد شرکت در سال گذشته، به تبیین سیاست‌های کلان، رویکردهای مدیریتی و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در سال جاری پرداخت.

ابراهیم کاردگر با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع شرکت، دستاوردهای بیمه “ما” در حوزه فروش بیمه عمر را کم نظیر خواند و اظهار کرد: استراتژی فروش شرکت در سال جاری، ادامه مسیر سال گذشته است و تقویت شعب و شبکه فروش در همین راستا ادامه خواهد یافت.

وی همچنین بر لزوم افزایش بهره‌وری شعب، توسعه شبکه فروش، ارتقای کیفیت خدمات بیمه‌ای، بهبود تجربه مشتریان و ارتقای جایگاه شرکت در بازار بیمه کشور تاکید کرد.

رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه “ما” نیز در این همایش با اشاره به تحولات سریع دنیای امروز، تأکید کرد: آینده بر پایه تکنولوژی و الگوریتم‌های رفتاری شکل می‌گیرد و در این مسیر، کسب‌وکارها از جمله صنعت بیمه، با تغییرات اساسی مواجه‌ خواهند شد.

کامبیز پیکارجو نسل‌های آینده را «نوآور» و «متصل به هوش مصنوعی» خواند و ادامه داد: نوآوری، تطبیق با فناوری و بازنگری در مدل‌های سنتی کسب و کارها به ویژه صنعت بیمه، ضروری است و بیمه گران ایرانی نیز نباید از این مسیر عقب بمانند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه “ما” هم با تأکید بر نقش کلیدی هوش مصنوعی در تحول صنعت بیمه، گفت: هوش مصنوعی، صنعت بیمه را از مدل واکنشی به مدلی پیش بینی کننده و پیشگیرانه تبدیل خواهد کرد.

مهدیه نعیم حسنی با بیان این که هوش مصنوعی، نگاهی نو به صنعت تزریق کرده و تصمیم‌سازی هوشمند و آینده‌ای دیجیتال را به ارمغان خواهد آورد، اظهار کرد: ما باید «هوشمندانه» به سراغ هوش مصنوعی برویم، چرا که هوش مصنوعی نه جانشینی برای تفکر انسانی، بلکه یاری‌رسان آن است.

وی افزود:️ بیمه “ما” با نگاه باز و آینده‌نگر، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را آغاز کرده‌ است و در تلاش است با تکیه بر توان داخلی و تعامل با نخبگان این حوزه، مسیر تحول دیجیتال را با شتابی بیشتر و کیفیتی بهتر ادامه دهد.

در ادامه این همایش، جلسه پرسش و پاسخ با هدف ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به سوالات فنی بیمه های اموال، نشست تخصصی مدیریت مالی، سرمایه گذاری و امور سهام، جلسه تخصصی معاونت فنی بیمه‌های اشخاص با محور بررسی عملکرد، تحلیل چالش‌ها و پاسخ به سوالات فنی در حوزه بیمه‌های عمر و درمان، جلسه تخصصی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با محور تحلیل وضعیت سرمایه انسانی، رفاه کارکنان، آموزش و بهبود فرایندهای پشتیبانی و پاسخ به دغدغه‌های اداری و رفاهی کارکنان و جلسه‌ بررسی عملکرد، چالش‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای شبکه فروش با حضور مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

این همایش دو روزه با قدردانی از عملکرد سه شعبه برتر شیراز، گرگان و بیرجند به دلیل عملکرد مطلوب و تحقق شاخص های پیش بینی شده به پایان رسید

false
true
false
false

true