×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تبدیل دانشگاه به پاتوق سیاسی برای دشمنان محکوم به شکست است/آزادی ۱۲۰۰ اغتشاشگر حوادث اخیر

تبدیل دانشگاه به پاتوق سیاسی برای دشمنان محکوم به شکست است/آزادی ۱۲۰۰ اغتشاشگر حوادث اخیر

اخبار سیاسی پایشگر، سخنگوی قوه قضاییه گفت: دانشجویان ما به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه مقابله با طمع ورزی های آمریکا بارها نشان دادند تلاش‌های آمریکا برای تبدیل دانشگاه به پاتوق سیاسی برای دشمنان محکوم به شکست و اضمحلال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در چهاردهمین نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به روز دانشجو افزود: روز دانشجو مبارک است؛ این روز یادآور استکبار ستیزی و ایستادگی دانشجویان در برابر آمریکای جهانخوار است؛ آمریکایی که خوی تجاوز طلبی این رژیم مظهر دسیسه چینی و خدعه و نیرنگ علیه ملت‌ها و به‌ویژه ملت ایران است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مکرر کودتا، اغتشاشات و آشوب‌ها برای وابسته کردن دولت‌ها به این دولت خصم، جاسوسی و ترغیب به عدم رعایت انصاف و اخلاق در لوای دروغین حقوق بشر و آزادی و دموکراسی، روش آمریکای جهانخوار است.

ستایشی اظهارداشت: دانشجویان آزاده و باشرف ایران هرساله در این روز قیام می‌کنند و مهمترین درس دانشجویان ایرانی مقابله علمی و عملی با دسیسه های آمریکا علیه ملت ایران بوده است و اکنون که آنها برای بازگشتن به ایران اسلامی دسیسه می‌کنند با سد مقاوم و آهنین همچون دانشجویان برخورد کرده‌اند.

آزادی ۱۲۰۰ نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر

سخنگوی قوه قضاییه از آزادی یکهزار و ۲۰۰ نفر از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: طبق تاکیدهای ریاست قوه قضاییه این آزادی‌ها به معنای چشم پوشی کامل از اقدامات برخی آشوب‌طلبان نبوده و به معنای این نیست که رسیدگی به این پرونده‌ها گذرا باشد.

ستایشی تصریح کرد: همه دادگاهها با جدیت در حال پیگیری است که اطلاع رسانی درباره این دادگاه ها به مرور انجام خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه ضمن ابراز تأسف از فوت و از دست رفتن ۲۰۰ نفر از شهروندان که به خاطر تحرکات و تحریکات بیگانگان و ایادی رسانه‌ای آنها از بین رفتند، گفت: قوه قضاییه به شدت حساس بوده و مطمئن باشید از خون این افراد نخواهد گذشت و کسانی که در این جریانات صدمه دیده‌اند، قوه قضاییه مورد به مورد مطالبه خواهد کرد و گریبان مسببان آشوب‌ها را هرگز رها نخواهد کرد.

ستایشی با اشاره به برخی دروغ‌پردازی‌ها و شایعه‌سازی‌ها گفت: افراد باید درباره ادعاهای خود سند ارائه دهند و ادعاهای بدون پشتوانه در فضای عمومی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و هر ادعایی باید با مدارک مستند و مستدل همراه باشد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی تصریح کرد: تلاش دشمن در تحریم ورزش خاصه فوتبال یا تصاحب فرزندان عزیز این مرز و بوم نافرجام و ناکام ماند. همه قلب‌های ملت ایران همواره برای ایران یکپارچه و متحد می‌تپد.

false
true
false
false

true