×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
تحقق ۳ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان درآمد تجمیعی با ۶۱ درصد رشد/ بیمه پارسیان سال ۱۴۰۳ را با رشد و جهش پرتفوی آغاز کرد

 

تحقق ۳ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان درآمد تجمیعی با ۶۱ درصد رشد/ بیمه پارسیان سال ۱۴۰۳ را با رشد و جهش پرتفوی آغاز کرد

اخبار بانک و بیمه پایشگر- فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ شرکت بیمه پارسیان با نماد پارسیان، پذیرفته شده در بازار اول بورس با سرمایه ثبت شده‌ یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار چهار هزار و ۴۶۸ میلیارد تومانی اعلام شد.
به‌گزارش خبرنگار بانک و بیمه پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، در یک ماهی که از اردیبهشت‌ماه سپری شد، شرکت بیمه پارسیان توانست درآمد خوبی کسب کند و سطوح درآمدی خود را خیلی بالاتر از سال گذشته به ثبت رساند.
بیمه پارسیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۳۳۰ میلیاردتومان دست پیدا کرد.
میزان درآمدی که پارسیان در دومین ماه از بهار سال جاری از بخش نام‌برده شناسایی کرد، ۳۱ درصد کاهش را نسبت به ماه گذشته و ۴۴ درصد رشد را نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته نشان می‌دهد.
درآمد کسب شده توسط بیمه پارسیان بیانگر بیشتر بودن این مبلغ از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۲ است؛ درآمد یک‌ماهه این شرکت بیمه ای ۳۰۲ میلیارد تومان بالاتر از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۲ ثبت گردید.
شایان ذکر است که عملکرد دو ماهه بیمه پارسیان از میانگین درآمدی یک سال گذشته بالاتر بوده است.
بیمه پارسیان در طی دو ماه اول امسال توانست سه هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان درآمد تجمیعی محقق سازد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد

 

بر اساس گزارش پایشگر، بیمه پارسیان بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه صادره خود در اردیبهشت‌ماه داشت، متعلق به رشته بیمه «ثالث – اجباری» بود که از این بخش توانست ۴۵۲ میلیارد تومان درآمد کسب کند، این رشته بیمه ای در این دوره ۳۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.
دیگر رشته بیمه درآمدزای پارسیان در این دوره بخش « درمان » با مبلغ ۴۰۳ میلیارد تومان است که ۳۲ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
اما بیمه پارسیان در اردیبهشت‌ماه از رشته‌های بیمه‌ای دیگری مانند «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، باربری، مسئولیت، مهندسی، آتش سوزی، زندگی اندوخته دار و زندگی غیر اندوخته دار» درآمد کسب کرد که شامل ۳۳ درصد از تفکیک درآمدی ماهانه این شرکت شده است.

 

بیمه پارسیان

گزاش خبرنگار پایشگر حاکی است: بیمه پارسیان همچنین در اردیبهشت‌ماه سال جاری بالغ بر ۹۸۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۷۹ درصد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

 

بیمه پارسیان
بیمه پارسیان بیشترین خسارتی که در دوره یک‌ماهه اردیبهشت پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۴۸۶ میلیارد تومان بوده که سهم ۵۰ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.
در رتبه دوم و سوم، رشته های بیمه ای « ثالث-اجباری و بدنه خودرو» قرار گرفته اند.
همچنین بیمه پارسیان به رشته بیمه‌های «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، آتش‌سوزی، مسئولیت، مهندسی و زندگی اندوخته دار» در اردیبهشت‌ماه خسارت پرداخت کرده است.

گفتنی است: شرکت بیمه پارسیان در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یا به عبارتی در پایان فعالیت دو ماهه توانست به تراز تجمیعی مثبت یک هزار و ۷۵۱ میلیاردتومانی دست یابد.

false
true
false
false

true