×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
تشریح روند درمان در تهران و پاریس/ هیچکس سراغی از بهزاد فراهانی نمی‌گیرد! 

تشریح روند درمان در تهران و پاریس/ هیچکس سراغی از بهزاد فراهانی نمی‌گیرد!

اخبار فرهنگی و هنری پایشگر- بهزاد فراهانی هنرمند و پیشکسوت عرصه تئاتر، این روزها با بیماری و مشکلات عدیده‌ای روبه رو است.

این هنرمند پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار هنری “پایشگر “ از روند بیماری و درمان خود در ایران و فرانسه توضیحاتی ارائه کرد.
متأسفانه این روزها، از بیماری هنرمندان و مشکلاتشان زیاد می‌شنویم.هنرمندانی که هر یک با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند. حالا این روزها بهزاد فراهانی است که دچار مشکلات جسمی شده و بیمار است.
وی در این گفتگو، ضمن تایید بیماری خود گفت: سال گذشته دچار مشکلات روده‌ای شدم و برای درمان به پاریس رفتم و بخشی از درمانم را آنجا انجام دادم و به دلیل اینکه در آن جا بیمه نداشتم و قرار بود که بخشی از جراحت وارده ترمیم شود و هزینه درمانی این کار یک میلیارد تومان بود، به ایران برگشتم و قرار شد که این کار را در ایران انجام بدهم.
وی گفت :قرار بود دکتر بخشی از جراحت را تراشیده و بسوزاند که متاسفانه آن قسمت از جراحت را برداشت و همین سبب شد تا سرطان در بدنم پخش شود، به همین دلیل دوباره به فرانسه برگشتم تا درمان را ادامه دهم.
وی در ادامه با اشاره به روند مناسب درمان در پاریس گفت: بعد از درمان دوباره به ایران آمدم و حدود سه هفته پیش هم دچار سکته مغزی شدم.
فراهانی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان برای درمانش هزینه کرده، گفت: برای هزینه‌های درمان، هیچ کمکی دریافت نکردم.متاسفانه  مسئولان خانه تئاتر هم با من تماس نگرفتند.
وی در مورد فعالیت‌های کاری‌اش گفت: الان در شرایطی هستم که می‌توانم کار کنم، ولی کار نیست چون در هر کاری هم حضور پیدا نمی کنم و به همین دلیل کاری در دست ندارم.

false
true
false
false

true