×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان درآمد تجمیعی در دو ماه/ بیمه البرز با ۵۶ درصد رشد، سال پر رونقی را آغاز کرد

ثبت سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان درآمد تجمیعی در دو ماه/ بیمه البرز با ۵۶ درصد رشد، سال پر رونقی را آغاز کرد

اخبار بانک و بیمه پایشگر- بیمه البرز از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان درآمد تجمیعی محقق سازد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را نشان می دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ شرکت بیمه البرز با نماد البرز، پذیرفته شده در بازار اول بورس با سرمایه ثبت شده سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار ۱۲ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان بررسی شده است.در یک ماهی که از اردیبهشت‌ماه سپری شد شرکت بیمه البرز توانست درآمد خوبی را به ارمغان بیاورد. با نگاهی کلی به اردیبهشت‌ماه و فروردین‌ماه متوجه خواهیم شد که سال جدید برای بیمه البرز به شکل دیگری رقم خورده و انتظارات را از خود تا حد زیادی بالا برده است چرا که گزارش فعالیت‌های ماهانه این شرکت گواه این موضوع هستند. بیمه البرز در اردیبهشت‌ماه سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد دو هزار و ۴۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

 

میزان درآمدی که البرز در دومین ماه از بهار سال جاری از بخش نام‌برده شناسایی کرد، ۷۰ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۵۵ درصد رشد را نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته نشان می‌دهد.درآمدی که توسط بیمه البرز در این دوره ماهیانه کسب شد، بیانگر بیشتر بودن این مبلغ از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۲ بوده است؛ درآمد یک‌ماهه این شرکت بیمه ای ۴۲۲ میلیارد تومان بالاتر از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۲ ثبت گردید. شایان ذکر است که عملکرد دو ماهه بیمه البرز از میانگین درآمدی یک سال گذشته بالاتر بوده است.بیمه البرز از ابتدای سال مالی تاکنون توانست سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان درآمد تجمیعی محقق سازد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


بیشترین درآمدزایی بیمه البرز که از فروش حق بیمه صادره خود در اردیبهشت‌ماه داشت، متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۶۴۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای البرز در این دوره بخش « آتش سوزی » با مبلغ ۳۴۰ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.اما بیمه البرز در اردیبهشت‌ماه از رشته‌های بیمه‌ای دیگری مانند «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، ثالث اجباری، باربری، مسئولیت، مهندسی، کشتی، هواپیما، نفت و انرژی، حوادث، زندگی اندوخته دار، زندگی غیر اندوخته دار و پول» درآمد کسب کرد که شامل یک درصد از تفکیک درآمدی ماهانه این شرکت شده است.

گزارش خبرنگار پایشگر حاکی است: شرکت بیمه البرز در اردیبهشت‌ماه سال جاری همچنین بالغ بر ۹۱۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۸۲ درصد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.بیمه البرز بیشترین خسارتی که در دوره یک‌ماهه اردیبهشت پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۵۷۵ میلیارد تومان بوده است که سهم ۶۴ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم و سوم، رشته های بیمه ای « ثالث-اجباری و بدنه خودرو» قرار گرفته اند. همچنین البرز به رشته بیمه‌های «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، آتش‌سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، کشتی، حوادث، زندگی اندوخته دار و زندگی غیر اندوخته دار» در اردیبهشت‌ماه خسارت پرداخت کرده است.

گفتنی است که شرکت بیمه البرز در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یا به عبارتی در پایان فعالیت دو ماهه توانست به تراز تجمیعی مثبت یک هزار و ۸۳۴ میلیاردتومانی برسد.

false
true
false
false

true