true
دکتر نجارزاده در مراسم روز پرستار خواستار شد افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران
اخبار بانک و بیمه پایشگر-دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم روز پرستار و تجلیل از کادر درمان بیمارستان این بانک گفت:سرعت رسیدگی به مسائل و مشکلات نیروی انسانی بیمارستان بانک ملی ایران باید بیش از پیش افزایش یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،دکتر نجارزاده در این مراسم که حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،اعضای هیات مدیره و هیات عامل،رئیس بیمارستان بانک ملی و هیات امنای آن نیز حضور داشتند، ضمن تبریک روز پرستار گفت: بیمارستان این بانک خدمات متنوع و مناسبی را به همکاران و مردم کشور ارائه می دهد، این خدمات با صبر و تلاش فراوان کادر درمانی به متقاضیان ارائه میشود و کیفیت این خدمات نزدیک به سطح بیمارستانهای تراز یک کشور است.
وی افزود: همه ما دوران همهگیری کرونا را فراموش نمی کنیم که کادر درمان بیمارستان چگونه با از خودگذشتگی و همتی بلند، جان خود را سپر بلای بیماران کردند و با تحمل فشارهای طاقت فرسا، ارمغان آور سلامتی و تندرستی برای همکاران در بانک ملی ایران شدند.
دکتر نجارزاده بیان کرد: سرمایه اصلی این بانک، نیروی انسانی آن است و خدماتی که بیمارستان بانک ملی ایران در جهت حفظ و سلامت همکاران ارائه می دهد،در حقیقت در جهت حفظ مهم ترین دارایی این بانک است.
مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر رفع مشکلات نیروی انسانی بیمارستان، تاکید کرد: برای ارائه خدمات درمانی بهتر به همکاران و مردم، باید ساختاری منسجم تر و تخصصی ایجاد شود.همچنین با توجه به شرایط بیمارستان بانک ملی از نظر قدمت ساختمان و مسائل ایمنی، باید بررسی شود که آیا میتوان از فضاهای موجود در مجموعه بانک ملی ایران استفاده کرد یا نیاز به ایجاد فضای جدیدی برای رفع این مشکل است.
وی در پایان بیان کرد: موضوعات بیمارستان باید به صورت حرفهای و کارشناسی پیگیری شوند و قطعا این پیگیری به بهبود کارایی و افزایش بهرهوری بیمارستان کمک خواهد کرد.
false
true
https://paieshgar.ir/?p=191021
false
false