×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
سریال «فراری» جایگزین «رخنه» می‌شود

سریال «فراری» جایگزین «رخنه» می‌شود

اخبار فرهنگی هنری پایشگر- مجموعه تلویزیونی «فراری» با هدف معرفی شهدای مدافع حرم و در فضایی درام به آنتن شبکه یک سیما می‌آید و سریال جدید تلویزیون می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سریال «فراری» قرار بود از شبکه دو سیما پخش شود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مجموعه تلویزیونی به شبکه یک سیما می‌رود.

این روزها مجموعه تلویزیونی «رخنه» از شبکه یک پخش می‌شود که پس از پایان پخش جای خودش را به سریال «فراری» خواهد داد. این سریال با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور و…، نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

این سریال برخلاف اینکه برخی از رسانه‌ها به اشتباه آن را در ژانر کودک و نوجوان می‌‌دانند، مجموعه تلویزیونی است در فضای درام و اجتماعی که با هدف معرفی شهدای مدافع حرم به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد و جایگزین «رخنه» خواهد شد.

سریالی که به تعبیرِ کارگردانش بیش از ۷۰ لوکیشن فیلمبرداری شده و درباره آدم‌های مسئولیت‌پذیر است. موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است. قصه «فراری» از سال ۱۳۷۶ شروع می‌شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است.

قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد. بخشی از سریال درباره ورزش کشتی است. این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

false
true
false
false

true