×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
false
true
عملکرد دو شرکت بورسی منجر به افزایش کاهش سهمشان شد

اخبار بورس پایشگر– در جریان انتشار آخرین وضعیت تولید و فروش شرکت های بورسی و فرابورسی، پتروشیمی جم و زامیاد هم گزارش عملکرد یک و ۹ ماهه سال جاری را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پایشگر، زامیاد ۵۵۲٫۹ میلیارد تومانی که طی معاملات امروز با رشد ۲٫۲ درصدی قیمت هر سهم روبرو شده، در دوره یک ماهه از محل فروش محصولات مبلغ ۵۵٫۳ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این خودروساز بورسی در عملکرد ۹ ماهه مبلغ ۶۶۸٫۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افت داشته است.

همچنین پتروشیمی جم که با کاهش ۳٫۷ درصدی قیمت هرسهم طی معاملات امروز مواجه شده، در دوره یک ماهه پس از پشت سر گذاشتن برنامه تعمیرات اساسی در روزهای پایانی آذر فعالیت را آغاز کرده و از محل فروش محصولات مبلغ ۳۷۵٫۲ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به آبان ۵۸ درصد کاهش داشته است.

این در حالی است که در مهر ۶۴۱٫۳ میلیارد تومان و در شش ماهه ابتدایی نیز ۳٫۶ هزار میلیارد تومان فروش گزارش کرده، البته انتظار می رود عملیات “جم” در ماه های آتی به صورت معمولی پیگیری شود.

این شرکت ۱٫۳۸ هزار میلیارد تومانی در عملکرد ۹ ماهه مبلغ ۵٫۷ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد رشد داشته است.در بین محصولات، پلی اتیلن سنگین سهمی ۴۸ درصدی در ترکیب فروش در اختیار دارد که در آذر کاهش نرخ فروش ۲ درصدی نسبت به آبان گزارش شده و محصول اتیلن نیز بدون تغییر نسبت به ماه گذشته به ازای هر تن ۶٫۲ میلیون تومان به فروش رسیده است.

false
true
false
false

true