×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد

ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد

اخبار حوادث پایشگر- معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی جزئیات ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد و محور مقابل آن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، ابوالفضل رفیعی در خصوص گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در کولاک اظهار کرد: شب گذشته، ۱۳ آذر، در مسیر بازگشت‌مان از بازدید پایگاه‌های امداد و نجات محور تربت حیدریه، برف سنگینی شروع به بارش کرد. در گردنه خماری یک تریلی از مسیر خارج می‌شود و جاده را به طول ۱۵ کیلومتر در ۲ مسیر مشهد به تربت حیدریه و تربت حیدریه به مشهد مسدود می‌کند.

وی افزود: با توجه به بارش بسیار سنگین برف حدود ۱۰۰۰ خودرو متوقف می‌شود. من و تیم همراهم در صحنه حضور داشتیم که همان لحظه با آقای نجات، مدیر کل مدیریت بحران استان، تماس گرفتم. تمهیدات لازم انجام شد و فرماندار، اداره راه، تمام نیروهای امدادی و پلیس انتظامی استان را به منطقه گسیل کردند. در صحنه ۲ خانم باردار با وضعیت اورژانسی حضور داشتند که برای نجات آن‌ها سه کیلومتر مسیر را بازگشایی کردیم. همچنین در مسیر یک خودروی پژو ۴۰۵ نیز تصادف کرده و در این حادثه خانمی حدود ۴۵ ساله دچار آسیب در ناحیه سر شده بود. برای مدیریت این واقعه کنترل خونریزی و اقدامات لازم انجام شد و تا زمان رسیدن اورژانس مصدومان را داخل خودروی امدادی مستقر کردیم.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در محور فریمان به تربت جام و فریمان به تربت حیدریه نیز تصادف زنجیره‌ای ۱۱ خودروی سواری و یک تریلی صورت گرفته بود که رهاسازی و امدادرسانی آن نیز انجام شده است.

false
true
false
false

true