×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
مشتری؛ شریک توسعه بیمه سینا

مشتری؛ شریک توسعه بیمه سینا

اخبار بانک و بیمه پایشگر_مدیرعامل بیمه سینا در جمع روسای ادارات ستادی، مشتری را شریک توسعه شرکت دانست و بر بالا بردن رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی‌نژاد در نشست مشترک با رؤسای ادارات ستادی، خلاصه‌ای از سفر سه روزه به بندرعباس و بازدید از محل انفجار در اسکله شهید رجایی ارائه کرد و افزود:خوشبختانه صنعت بیمه بر اساس وظیفه از روز اول به میدان آمد و اهمیت موضوع بیمه را به جامعه نشان داد، بیمه سینا هم همانند اغلب شرکتها به عنوان بیمه گر بخشی از این بندر، پوششهای اتکایی مناسبی در این زمینه دارد و پس از ارزیابی دقیق، خسارتها را طبق تعهدات پرداخت خواهد کرد.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا در ادامه به وضعیت شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و مهمترین اقدامات انجام شده در راستای اصلاح ترکیب پرتفوی، ساماندهی شعب، فعال سازی و پشتیبانی از شبکه فروش، شفافیت صورتهای مالی و وصول مطالبات را تشریح کرد.

وی با تاکید بر توسعه خرده‌فروشی با محوریت نمایندگان گشفت: شبکه فروش، موتور محرک شرکت است و خوشبختانه تغییر رویکرد ما در این زمینه موجب رشد دو برابری میانگین کارمزد نمایندگان و فعال شدن اغلب نمایندگان شده است و اکنون که زیرساخت کار فراهم شده می‌توانیم گامهای بلندتری برداریم.

صلاحی‌نژاد، بیمه تجهیزات الکترونیک را محصول شاخص بیمه سینا در سال جاری عنوان کرد و افزود: مطالعات کاملی در مورد این محصول بیمه ای انجام شده و هم اکنون این رشته در ابعاد وسیعتری از موبایل و تبلت و به وسعت انواع لوازم خانگی و لوازم و تجهیزات پزشکی در حال معرفی به بازار است و امیدواریم با تلاش همکاران و نمایندگان بتوانیم این محصول بیمه ای را در بازار توسعه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزایش خرده فروشی و ورود تهاجمی به بازارهای جدید، بازآفرینی شعب، توسعه محصولات نوآورانه، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را از مهمترین جهت گیریهای بیمه سینا در سال ۱۴۰۴ دانست و افزود: تغییر رویکرد به هوشمند سازی فرایندها با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و حذف فرایندهای زائد از موضوعات دارای اولویت است.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان این مطلب که مشتری در مسیر توسعه شرکت، شریک است، بر توجه به مشتری‌مداری و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد و گفت: پاسخگویی سریع و شفاف به مشتری، ارائه اطلاعات صحیح و پیگیری خدمات پس از فروش در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان، خواستار تقویت روحیه همدلی و کار تیمی و عاشقانه برای موفقیت و دستیابی به اهداف شد.

false
true
false
false

true