×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
وزیران پیشنهادیِ کشاورزی، ورزش و میراث فرهنگی رأی بالایی می‌آورند/۸۰ درصد از وزیران رأی اعتماد می‎گیرند/کار دو سه نفر سخت است

وزیران پیشنهادیِ کشاورزی، ورزش و میراث فرهنگی رأی بالایی می‌آورند/۸۰ درصد از وزیران رأی اعتماد می‎گیرند/کار دو سه نفر سخت است

اخبار سیاسی پایشگر– عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقایان نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جزو وزرایی هستند که آراء بالایی به دست خواهند آورد، چراکه برنامه های خوبی نیز ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری پایشگر، احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که روند بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان در چند روز گذشته را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: با توجه به اینکه امروز آخرین روز جلسات رسمی کمیسیون ها با وزرای پیشنهادی است به طور کلی تا حدود زیادی نقطه نظرات مجلس درباره وزرای پیشنهادی و همچنین وضعیت آنها از حیث رأی اعتماد مشخص شده است.
وی که با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری پایشگر سخن می‌گفت، افزود: تا اینجای کار احتمالا حدود ۸۰ درصد از وزرا رأی اعتماد را از مجلس کسب می کنند، البته ممکن است دو یا سه وزیر با مشکل و چالش مواجه شوند.
این نماینده مجلس با اشاره به دو وزیر معرفی شده از بین نمایندگان مجلس اظهار داشت: نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جزو وزرایی هستند که آراء بالایی به دست خواهند آورد چراکه برنامه های خوبی نیز ارائه دادند.
با توجه به اینکه این دو چهره، نماینده مجلس هستند ارتباط خوبی نیز با همه جریان ها و گروه های سیاسی مجلس دارند.
فاطمی با اشاره به وزیر پیشنهادی بهداشت نیز عنوان کرد: آقای ظفرقندی جزو بهترین و باتجربه ترین وزرای پیشنهادی است که هم تخصص و هم تجربه بالایی در این حوزه دارد. نگاه آقای ظفرقندی به وزرات بهداشت و درمان، نگاهی مبتنی بر تخصص و دانش بوده و بر این باور است که دانشگاه علوم پزشکی یک نهاد خدمت است، نه جایی برای تسویه حساب های سیاسی و جناحی، و این مطلب را به صراحت در کمیسیون اجتماعی بیان کرده است.
همچنین دکتر صالحی امیری یکی از گزینه هایی است که باتوجه به تعاملات ایشان رای خوبی از مجلس خواهد گرفت.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو،سه نفر از وزرای پیشنهادی راه سخت و دشواری را برای کسب رأی اعتماد در پیش دارند، اضافه کرد: به نظر می رسد با رایزنی ها و نشست های گسترده ای که بین مجلسی ها و دولتی ها در جریان است این مسائل قابل حل است.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی کشور نیز بیان کرد: سردار اسکندر مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به صراحت در جلسات کمیسیون ها عنوان کرد استانداران و فرماندارانی را انتخاب خواهد کرد که همسو با دیدگاه و سیاست های کلان آقای پزشکیان و دولت چهاردهم هستند، بنابراین با این رویکرد، ایشان رأی قابل توجهی از مجلس کسب خواهد کرد

false
true
false
false

true