×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
انتقاد تند به جهانگیری در خصوص افزایش قیمت خوراک

پایشگر- دبیر کل انجمن پالایشگاه‌های روغنی درنامه “بسیارحایز اهمیت” و انتقادی به جهانگیری هشدار داد افزایش ۹۰ درصدی قیمت خوراک منجر به توقف عرضه محصولات از جمله ۴ شرکت بورسی خواهد شد.در غیر صورت باید مجوز افزایش ۱۰۰ درصدی صادر شود که به ضرر صنعت حمل و نقل است.

به گزارش پایشگر به نقل از بورس پرس، حمیدرضا خلیلی که دیروز با انتقاد از تصمیم جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی مبنی بر افزایش ۹۰ درصدی قیمت خوراک صنایع روغن ساز از تبعات منفی و اثر این رویداد بر سهام ۴ شرکت بورسی خبر داده بود، امروز نامه ایی “بسیار حایز اهمیت” و انتقادی به معاون اول رئیس جمهور هشدار داد و رونوشت آنرا به وزیر صنعت ، رئیس سازمان حمایت ، رئیس کمیسیون انرژی مجلس و دو معاون وزارت صنعت ارسال کرد.

وی در این نامه به جهانگیری تاکید کرد افزایش قیمت پایه خوارک پالایشگاه های روغن سازی بر خلاف دستور ۲۱ خرداد وی بوده و تصمیمی عجولانه و غیر کارشناسی است که منجر به اقتصادی نبودن فعالیت و توقف عرضه محصولات شرکت های این گروه از جمله ۴ شرکت تولیدکننده بزرگ و حاضر در بورس خواهد شد و حتی نابودی صنعت خواهد انجامید.

خلیلی از جهانگیری خواسته تا ” دستور اکید بازگشت نرخ خوارک به قیمت قبل” را صادر کند. در غیر این صورت برای ادامه حیات صنعت ، سازمان حمایت باید افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت محصولات را صادر کند که تبعات آن برای صنعت حمل و نقل نامطلوب است.

false
true
false
false

true