×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
false
true

پایشگر- با دریافت ۴۸۸ اثر در پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،گروه های نمایشی به استقبال از بخش های مختلف رفتند.

به گزارش پایشگر با پایان مهلت ثبت نام ارسال آثار در مجموع ۴۸۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این میان ۵۴ اثر در بخش نمایشنامه نویسی، ۱۱۸ طرح در بخش دیگر گونه های اجرایی، ۴۰ اثر در بخش تئاتر خیابانی، ۲۲۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران (یک و دو) و ۴۷ اثر در بخش مسابقه تئاتر بین الملل ثبت نام کردند که به زودی بررسی آنها توسط هیات انتخاب آغاز خواهد شد.
مرحله اول بخش صحنه ای شامل آثاری است که در فاصله زمانی اول مهرماه ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ به صحنه رفته باشند.
پیش از این نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی احکامی جداگانه سلما سلامتی و ندا هنگامی را به عنوان مدیران بخش های «نمایشنامه نویسی» و «به علاوه فجر» معرفی و همچنین علی عابدی را به عنوان «قائم مقام» دبیر منصوب کرد.
همچنین اتابک نادری به عنوان «مدیر فجر استانی»، سامان خلیلیان «مدیر بخش خیابانی و دیگر گونه های اجرایی»، پیمان شریعتی «مدیر اجرایی»، مهدی حاجیان «مدیر برنامه ریزی و هماهنگی»، وحید لک «مدیر تشریفات و تبلیغات» و عباس اقسامی «دستیار و مشاور» معرفی شده اند.
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن لغایت چهارم اسفندماه ۱۳۹۷ به دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

false
true
false
false

true