×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۶ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت تراز مثبت ۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومانی با رشد ۳۶ درصد/ بیمه آسیا در خردادماه فقط ۳ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد

 

 

ثبت تراز مثبت ۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومانی با رشد ۳۶ درصد/ بیمه آسیا در خردادماه فقط ۳ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد

اخبار بانک و بیمه پایشگر– فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ شرکت بیمه آسیا با نماد آسیا، پذیرفته شده در بازار اول بورس با سرمایه ثبت شده‌ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار چهار هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان اعلام شد.
.
به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، شرکت بیمه آسیا در ماه منتهی به خردادماه توانست درآمد خوبی را به ارمغان بیاورد.
با نگاهی کلی به سه ماه فصل بهار متوجه خواهیم شد که سال جدید برای بیمه آسیا به شکل دیگری رقم خورده و انتظارات را از خود تا حد زیادی بالا برده است، چرا که گزارش فعالیت‌های ماهانه این شرکت گواه این موضوع هستند.
عملکرد این شرکت بیمه‌ای از ابتدای سال کاملا صعودی بوده و نشان دهنده رشدهای متعدد و پی در پی است.
بیمه آسیا در خردادماه سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد دو هزار و ۹۸۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
میزان درآمدی که آسیا در سومین ماه از بهار سال جاری از بخش نام‌برده شناسایی کرد، ۱۰ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۳۶ درصد رشد را نسبت به خردادماه سال گذشته نشان می‌دهد.
درآمدی که توسط بیمه آسیا در این دوره ماهیانه کسب شد، بیانگر بیشتر بودن این مبلغ از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۳ بوده است؛ درآمد یک‌ماهه این شرکت بیمه ای ۵۸۴ میلیارد تومان بالاتر از میانگین درآمد ماهانه سال ۱۴۰۳ ثبت گردید.

 


شایان ذکر است که عملکرد سه ماهه بیمه آسیا از میانگین درآمدی یک سال گذشته هم بالاتر بوده است.
بیمه آسیا از ابتدای سال مالی تاکنون که سه ماه از آن گذشته است، توانست هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد تجمیعی محقق سازد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گزارش خبرنگار بانک و بیمه پایگاه خبری تحلیلی پایشگر حاکی است: بیمه آسیا بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه صادره خود در خردادماه داشت، متعلق به رشته بیمه «ثالث-اجباری» بود که از این بخش توانست ۹۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

 


دیگر رشته بیمه درآمدزای آسیا در این دوره بخش «درمان» با مبلغ ۵۸۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۰ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
اما بیمه آسیا در خردادماه از رشته‌های بیمه‌ای دیگری مانند «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، باربری، مسئولیت، مهندسی، کشتی، هواپیما، نفت و انرژی، حوادث، زندگی اندوخته دار، زندگی غیر اندوخته دار و پول» درآمد کسب کرد که شامل ۴۷ درصد از تفکیک درآمدی ماهانه این شرکت شده است.

 

شرکت بیمه آسیا در خردادماه سال جاری بالغ بر یک هزار و ۶۶۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی شش درصد کاهش داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.
بیمه آسیا بیشترین خسارتی که در دوره یک‌ماهه خرداد پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۵۵۶ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۴درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.
در رتبه دوم و سوم، رشته های بیمه ای « ثالث-اجباری و بدنه خودرو» قرار گرفته اند.
همچنین آسیا به رشته بیمه‌های «ثالث مازاد و دیه، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، آتش‌سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، کشتی، حوادث، زندگی اندوخته دار و زندگی غیر اندوخته دار» در اردیبهشت‌ماه خسارت پرداخت کرده است.

گفتنی است: شرکت بیمه آسیا در پایان خردادماه سال جاری یا به عبارتی در پایان فعالیت سه ماهه توانست به تراز تجمیعی مثبت سه هزار و ۴۸۰ میلیاردتومانی برسد. عملکرد خوب بیمه آسیا در فصل بهار چشمگیر بوده است و نشان از اتفاقات خوبی در این شرکت دارد.

false
true
false
false

true