×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
صدور حکم، پشت حکم در بیمه مرکزی/ استاد هاشمی که طرفدار جلیلی است، حسابی تاخت و تاز می کند!

صدور حکم، پشت حکم در بیمه مرکزی/ استاد هاشمی که طرفدار جلیلی است، حسابی تاخت و تاز می کند!

اخبار بانک و بیمه پایشگر– رئیس کل بیمه مرکزی همچنان در حال صدور احکام مدیریتی برای دوستان و نزدیکان خود است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، استاد هاشمی در واپسین روزهای دولت شهید رئیسی در حال صدور احکام فوری برای اعوان و انصار خود است. حجم صدور این احکام آنقدر بالا است که در یک تصویر نمی گنجد!

علی‌رغم نامه مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ مبنی بر عدم انتصابات، اما برخی دولتمردان دولت سیزدهم در روزهای آخر حضور در سازمان‌ها، روی به انتصابات دقیقه نودی آورده‌اند.
همین امر سبب شد مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در تاریخ ۱۸ تیرماه به محمد مخبر نامه بزند و اعلام کند هر گونه عزل و نصب و استخدام جدید تا استقرار دولت چهاردهم ممنوع شود.
اگرچه حجت الاسلام حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه شهید جمهور نیز به کمک محمد مخبر آمده و برخی احکام لغو شده‌اند، اما بر اساس اطلاعات موجود، رئیس کل بیمه مرکزی و تیم همراه ایشان، این روزها سخت مشغول کارند و در حال احکام فوری برای اعوان و انصار تیم خودشان هستند.
متاسفانه حجم احکام صادره در بیمه مرکزی آن‌قدر بالاست که امکان نمونه‌گذاری احکام در پیوست وجود ندارد.
استادهاشمی پیش از این رئیس جمهور منتخب را «بدون برنامه»، «مخالف با همه چیز» و «فاقد قدرت مدیریت» می‌دانست و از همه صنعت بیمه خواسته بود تا به سعید جلیلی رأی بدهند، اما این روزها از پزشکیان استوری می‌گذارد./بیمه نامه

false
true
false
false

true