×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۵۶ میلیارد تومان، پیش بینی هزینه تبلیغاتی سال جاری/ بیمه آسیا با افزایش ۳۶ درصدی هزینه تبلیغات دنبال چیست؟

 

۵۶ میلیارد تومان، پیش بینی هزینه تبلیغاتی سال جاری/ بیمه آسیا با افزایش ۳۶ درصدی هزینه تبلیغات دنبال چیست؟

اخبار بانک و بیمه پایشگر– بیمه آسیا برای سال جاری، بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان هزینه تبلیغاتی در نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری پایشگر، بیمه آسیا، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های بیمه در ایران، در زمینه‌های مختلف بیمه‌ای فعالیت کرده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در تبلیغات انجام داده است.
شرکت بیمه آسیا با نماد آسیا، پذیرفته شده در بازار اول بورس با سرمایه ثبت شده‌ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار سه هزار و ۵۵۹ میلیارد تومان در سال‌های اخیر و سه ماهه سال جاری، یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ و خصوصی معتبر در کشور است.

این شرکت برای تبلیغات خود از روش‌های متنوعی استفاده می‌کند، از جمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌های چاپی و دیجیتال، و تبلیغات محیطی.
بیمه آسیا همچنین با تمرکز بر نوآوری در پیام‌های تبلیغاتی و معرفی محصولات جدید، سعی در ایجاد تصویر برتری در ذهن مخاطبان خود دارد.
علاوه بر این، این شرکت با ارائه تخفیف‌ها و طرح‌های ویژه، به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی می‌پردازد.

 


در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه آسیا ۴۱ میلیارد تومان برای تبلیغات و آگهی های خود هزینه پرداخت کرده که نسبت به ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ حدود ۴۱ درصد زیاد شده است.
بیمه آسیا در سه ماهه سال جاری، نه میلیارد تومان بابت تبلیغات و آگهی ها هزینه کرده است. این میزان ۲۲ درصد از هزینه‌های آگهی و تبلیغات سال گذشته را شامل می‌شود.

در مجموع، برآورد بیمه آسیا برای هزینه های تبلیغات و آگهی های سال ۱۴۰۳ مبلغ ۵۶ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال ۱۴۰۲ بیانگر رشد ۳۶ درصدی آن است. در سه ماهه سال جاری ۱۶ درصد از عدد برآورد شده هزینه شده است.

گفتنی است: بیمه آسیا همچنان به تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به عنوان ستون اصلی استراتژی تبلیغاتی خود پایبند است.

false
true
false
false

true