×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
false
true
چرا فرزند درخشانی در کانادابه دنیا آمد؟!

چرا فرزند درخشانی در کانادابه دنیا آمد؟!

گروه فرهنگی هنری پایشگر-من اقامت کانادا را دارم و یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم خواستم به او بدهم و برای او عین یک امکان است که می‌تواند بعدها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم چون من عاشق کشورم هستم و وقتی می‌بینم یک زن انگلیسی از کشور من مستند می‌سازد به پهنای صورتم اشک می‌ریزم که چرا ما قدر کشورمان را نمی‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،سام درخشانى در برنامه «من و شما» درحالی حاضر شد که خیلی شفاف و با صراحت درباره حاشیه های پیرامونش سخن گفت و بااعلام این مطلب ،در پاسخ به این سئوال ک آیا بازیگری پولساز هست یا نه ، گفت: چند فیلم اخیر نشان می‌دهد که این اتفاق افتاده است. فیلم تگزاس به نمایش خانگی آمده بود که در کمال تعجب همچنان روی پرده داشت در شهری مثل اصفهان می‌فروخت. کمااینکه من فکر میکنم اغلب اوقات این فیلم خوب است که می‌فروشد نه بازیگر؛ مثلا اگر در «آینه‌بغل» من می‌گذاشتند اگر گلزار می‌توانست ۲-۳ میلیارد سهم فروشش باشد خب من هم یک میلیارد می‌توانم.

او‌در ادامه به پیشنهادهای اجرا که داشته اشاره کرد و درباره اجرای همکارانش گفت: شروع رضا گلزار اصلا خوب نبود اما رفته رفته خیلی کارش بهتر شد ، پژمان(بازغی) هم اولش خوب نبود اما تازگی که کودک شو را دیدم خیلی خوب و پخته شده بود. حمید گودرزی هم به نظرم چارچوبش مشخص نیست گاهی از چارچوب خارج میشود و گاهی نه. درکل چیزی که این برنامه‌ها را پیش می‌برد فقط ستاره است.

درخشانی با بیان این نکته که نقش نوید محمدزاده را در «ابد و یک روز» خیلی دوست دارد اظهار داشت:حاضرم برای نقش های خوب هرکاری می‌توانم بکنم چون عاشق نقش های سخت هستم و پیش از این هم در بعضی از نقش ها این تجربه را داشتم.

اظهارات شفاف و جنجالی درباره انصراف از «شبکاری»

اما در بخش دیگر از این گفتگو درخشانی از حواشی عدم حضورش در نمایش «شب‌کاری» برای اولین در تلویزیون گفت و توضیح داد: ما را میخواستند کاملا فقیرانه به آن سفر ببرند. نه هتل داشتیم و نه شام و‌ نهار و باید با اسپانسر این طرف و آن طرف میرفتیم و یک خانه گرفته بودند که همه بازیگران آنجا باشند. همسر من به من اجازه نمیداد و راضی نبود که من به عنوان یک مرد متاهل با بازیگران دیگر در یک‌خانه باشم.

وی ادامه داد: آن نمایش آنطور که من شنیدم آن تئاتر با شکست مواجه شد. سالن ۵۰۰ نفری با ۱۳۰ نفر مخاطب میرفته که ۶۰_۷۰ نفر آنها مهمان خود عوامل بودند. از طرفی آن همه حاشیه هم برای خود بهنوش بختیاری و احسان کرمی به وجود آمد.

در این اثنا با پخش صدایی ارسالی از طرف بهنوش بختیاری واکنش این بازیگر را شنیدیم که بیان کرد: بلیط های هتل موجود است و من هم متاهل هستم و قطعا در یک ویلا نماندیم و‌همه چیز خیلی منظم و مرتب بود. آقای درخشانی اگر یک عذرخواهی ساده می‌کردند این مسائل کش پیدا نمی‌کرد.

درخشانی نیز پس از شنیدن این صحبت ها گفت: من همان ابتدا که اعلام انصراف کردم از همه در پستم عذرخواهی کردم و اصلا موضوعی نمانده بود اما آنها به من اعلان جنگ کردند و من هم گفتم که اگر از لحن زشتشان عذرخواهی نکنند من هم همه چیزها را می‌گویم.

false
true
false
false

true