true

آموزش مهارتمحور و تحول فناورانه، رمز تعالی بیمه ایران
اخبار بانک و بیمه پایشگر_رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران بر اهمیت آموزشهای هدفمند، ارتقای مهارتهای سرمایه انسانی، شایستهسالاری و ضرورت تحول در زیرساختهای فناورانه تأکید کرد و گفت: آموزش مهارتمحور و تحول فناورانه، رمز تعالی بیمه ایران است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در این نشست با اشاره به تغییرات سریع در ساختارها و ورود فناوریهای نوین اظهار داشت: در اهمیت و ضرورت آموزش هیچ تردیدی وجود ندارد اما آموزشها نباید روال سنتی و گذشته را دنبال کنند؛ چرا که این مدل آموزش دیگر کارایی لازم را ندارد. ما نیازمند آموزشهای مهارتمحور و هدفمند بر پایه نیازهای واقعی سازمان و شبکه نمایندگی هستیم.
وی با تأکید بر اینکه یکی از چالشهای اصلی شرکت، موضوع منابع انسانی و شکاف مهارتی است، گفت: برخی از همکاران در استانها و شعب با کمترین مهارتهای شغلی متناسب با جایگاه سازمانی فعالیت میکنند و برای رفع این مشکل، ابتدا باید نیازهای مهارتی را شناسایی و سپس آموزشها را بهصورت اصولی و مهارتمحور طراحی کنیم. تئوری بدون عمل یک بازی فکری و عمل بدون تئوری یک حرکت کورکورانه است.
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به برگزاری موفق مجمع عمومی سالیانه و حضور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در این رویداد، از حمایتهای دکتر سید علی مدنی زاده وزیر اقتصاد نسبت به تحولات بیمه ایران قدردانی کرد و افزود: مجمع عمومی اخیر نقطه عطفی برای بیمه ایران بود و این موفقیت را مرهون تلاش مدیران و همکاران میدانیم.جباری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تأکید بر ارزشهای اخلاقمداری و شایستهسالاری در بیمه ایران گفت: مبنای ما تعهد، تخصص، انگیزه و شایستهسالاری است. عملکرد و کارایی برای ما اهمیت دارد و امروز همه شهادت میدهند که اعتماد شرکتهای بزرگ و معتبر به بیمه ایران افزایش یافته است و این یک تحول جدید و ارزشمند است.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پوشش بیمهای پالایشگاههای کشور توسط بیمه ایران تأکید کرد: حفظ این بخش برای صنعت بیمه یک آبروست و بیمه ایران در این حوزه جایگاهی ارزشمند برای خود کسب کرده است که هم به اعتبار این شرکت و هم به توسعه اقتصادی کشور کمک میکند.
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه سخنان خود، بر حضور فعالانه و مسئولانه مدیران، پرهیز از روزمرگی و ضرورت برنامهریزی دقیق ستادها تأکید کرد و گفت: همکاران سستادی در مقابل استان ها و شعب باید نقش اتاق فکر را ایفا کنند و تصمیمهای صحیح و مؤثر بگیرند. در این راستا فعالیتهای بیمه ایران باید در دو بخش فعالیتهای روزمره برای حفظ وضعیت موجود و فعالیتهای متحولکننده و پیشبرنده که ضامن رشد و تعالی شرکت است؛ قابل رویت و بررسی باشد چرا که این دو بال باید همزمان تقویت شوند.
وی با بیان اینکه مشتریان خرد و کلان هر دو برای بیمه ایران اهمیت دارند، به چالشهای زیرساختی شرکت سهامی بیمه ایران نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه فناوری اطلاعات با عقبماندگی بیستساله مواجه بوده و نیازمند یک تحول جدی و اساسی هستیم. اگر در این حوزه پیشرو باشیم، میتوانیم مزیت رقابتی پایدار در صنعت بیمه را بدست آورده و حفظ کنیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان با تأکید بر جایگاه فاخر فرهنگ سازمانی بیمه ایران خاطرنشان کرد: رشد و پایداری بیمه ایران وابسته به تصمیمهای صحیح ستادی و تلاش جمعی همه مدیران و همکاران است.در این راستا نظارت باید فعال، هدفمند و اصلاحگر باشد؛ چرا که هدف ما از نظارت، بهبود عملکرد است و این یک وظیفه ذاتی برای همه مسئولان محسوب میشود.
گفتنی است؛ در پایان نهمین نشست شورای مدیران شرکت سهامی بیمه ایران و به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی با ادای احترام به شجاعت و فداکاری آتشنشانان از تلاشهای بیوقفه آنان تقدیر شد. این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران و اهتمام به پاسداشت جان و امنیت مردم انجام شد و با اهدا لوح سپاس و یادبود، قدردانی صمیمانهای از خدمات ارزشمند این قهرمانان جامعه به عمل آمد.
false
true
https://paieshgar.ir/?p=217636
false
false