true
بررسی چگونگی ایفای نقش استراتژیک در اجرای سیاست های اقتصادی کشور/ پیشگامی تسهیل خدمات بانکی از سوی بانک ملی ایران
اخبار بانک و بیمه پایشگر_ معاونان بانک ملی ایران بر تعهد این بانک برای اجرای اهداف دولت چهاردهم تاکید کردند و اظهار داشتند که بانک ملی باید همواره پیشگام تسهیل خدمات بانکی باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس پیروزی عضو هیاتمدیره و معاون اعتباری بانک ملی در نشست بررسی درخواستها و مشکلات واحدهای صف با تاکید بر جایگاه این بانک بهعنوان بازوی اجرایی دولت، گفت: بانک ملی باید در تمامی سطوح و فرآیندهای خود نقش ملی و حاکمیتی را به صورت کاملا ملموس نشان دهد.
این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: وظیفه ما صرفا ارائه خدمات بانکی نیست، بلکه ایفای نقشی استراتژیک در تحقق سیاستهای اقتصادی کشور است و همه همکاران باید این مسئولیت را با جدیت دنبال کنند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت مشتریمداری تصریح کرد: بانک ملی ایران باید همواره پیشگام تسهیل خدمات بانکی باشد. اگر مشتری احساس کند فرآیندها کوتاهتر، قابلفهمتر و کارآمدتر شدهاند، اعتمادش نسبت به مجموعه افزایش مییابد. رویکرد ما باید اصلاح دائمی مسیر خدمترسانی و رفع موانع عملیاتی باشد.
پیروزی با تاکید بر اینکه مجموعه بانک باید در مسیر بهبود، هوشمندسازی و ارایه خدمات یکپارچه تلاش کند، اظهار داشت: تحقق مأموریتهای ملی این بانک بدون همراهی و همافزایی همه لایههای سازمانی امکانپذیر نخواهد بود.
همچنین حمیدرضا مختاریان، معاون برنامهریزی و تحول بانک ملی بر اهمیت یکپارچگی برنامههای تحول و نقش مستقیم آن در تقویت کارایی واحدهای صف تاکید کرد و گفت: ساختارهای برنامهریزی باید متناسب با نیازهای عملیاتی شعب طراحی و اجرا شوند.
بیژن نصرتی، معاون بانکداری جامع نیز با اشاره به ضرورت توسعه خدمات یکپارچه در بانک ملی اظهار داشت: بانکداری جامع باید امکان ارایه بستههای کامل خدمات مالی به مشتریان را فراهم کرده و ارتباط بین واحدهای مختلف بانک را کارآمدتر کند.
غلامرضا عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات با تاکید بر اهمیت مدیریت صحیح پروندههای معوق و تقویت تعامل حقوقی با شعب افزود: افزایش سرعت در رسیدگی به مطالبات میتواند، توان مالی بانک را مستحکمتر کند.
همچنین هادی محبوبی، معاون امور شعب با اشاره به نقش مهم کارمندان شعب در ارتباط مستقیم با مردم، اظهار داشت: کارکنان صف، ویترین بانک ملی ایران هستند و توانمندسازی آنها در حوزه مهارتهای اداری، رفتاری و فناورانه، کیفیت خدمات بانک را در نگاه مردم ارتقا خواهد داد.
گفتنی است در این نشست، مجموعهای از مشکلات، چالشها و درخواستهای واحدهای صفی از سوی مدیران مناطق و روسای شعب مطرح شد و حاضران بر ضرورت رسیدگی دقیق و مرحله به مرحله به این مسائل تاکید کردند.
همچنین مقرر شد موضوعات مطروحه در قالب برنامههای اجرایی مشخص توسط حوزههای مرتبط پیگیری شود تا روند خدمترسانی در صف با سرعت و کیفیت بیشتری بهبود یابد.
همچنین در این نشست عباس پیروزی عضو هیاتمدیره و معاون اعتباری، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون برنامهریزی و تحول، بیژن نصرتی عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع، غلامرضا عباسی عضو هیات عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات، هادی محبوبی معاون امور شعب، مدیران امور شعب مناطق سهگانه کشور و روسای ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل حضور داشتند.
false
true
https://paieshgar.ir/?p=222177
false
false


