×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
برند پست بانک ایران، بایستی اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد

برند پست بانک ایران، بایستی اولویت اول همه کارکنان و کارگزاران باشد

اخبار بانک و بیمه پایشگر-دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای مدیران این بانک با اشاره به لزوم توجه به واحدهای اجرایی گفت: عملیات اصلی در صف و اجرا اتفاق می افتد و لذا این بخش باید مورد توجه باشد. وی از 5 استانی که عملکرد مطلوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ شیری افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا می تواند سرعت بهبود روش ها را بیشتر کند.
وی تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شور و شوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی می شنوم احساس شادی و غرور می کنم و البته مسئولیت ما سنگین تر از قبل می شود و باید پاسخگو باشیم.
شیری خاطرنشان کرد: همه ما بایستی به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پست بانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک می شود، جهت رفع آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد.
شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران بایستی موضوعاتی که در بین مدیریت های مختلف سردرگم مانده مطرح و راه حل نهایی جمع بندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود.

false
true
false
false

true