×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکردهای سنتی فروش

تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکردهای سنتی فروش

اخبار بانک و بیمه پایشگر_مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی در دیداری صمیمی با کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، بر ضرورت تحول در بازاریابی و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی فروش در صنعت بیمه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی با اشاره به برخی رفتارهای غیرحرفه ای و نرخ شکنی های موجود در بازار بیمه، این رویکردها را تهدیدی جدی برای پایداری و سلامت صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: «جذب پرتفوی به هر قیمتی، صدمات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. بیمه البرز با پایبندی به نرخ های فنی و استاندارد، در تلاش است تا اعتبار، اعتماد و برند خود را نزد مردم حفظ کند.»

مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر اینکه رویکردهای سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای بازار امروز نیست، گفت: «شبکه فروش بیمه البرز در سال جاری موفق به ثبت رشد 60 درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است. با این حال، ظرفیت های بالاتری در استان ها و شعب وجود دارد که با تغییر نگرش در بازاریابی و بهره گیری از روش های نوین، می توان به رشد چشمگیرتری دست یافت.»

موسی رضایی ارائه خدمات مطلوب و حفظ خوشنامی شرکت را دو عامل کلیدی در افزایش پرتفوی دانست و افزود: «ایجاد نگاه متفاوت در فروش و بهره گیری از ابزارهای نوین بازاریابی، مسیر توسعه پایدار بیمه البرز را هموار خواهد کرد.»

در این دیدار، مدیرعامل بیمه البرز همچنین پای صحبت های کارکنان و نمایندگان شبکه فروش نشست و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، بر اهتمام جدی برای رفع آنها تأکید کرد.

false
true
false
false

true