×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
رقابت «سرمد» و «سامان» در جلب اطمینان بیمه‌گذاران

رقابت «سرمد» و «سامان» در جلب اطمینان بیمه‌گذاران

اخبار بانک و بیمه پایشگر- بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از نبض بازار، بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.

بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» یا بیمه سامان با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن»؟

به نظر شما کدام یک در جلب نظر و توجه بیمه‌گذاران، موفق‌تر عمل کرده‌اند؟

false
true
false
false

true