×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
false
true
کارنامه نه ماهه بیمه دانا از زبان کاردگر / ضرورت اصلاح فرآیند سیستم پرداخت خسارت

اخبار بانک و بیمه پایشگر-ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با ارائه‌گزارشی از عملکرد 9 ماهه شرکت، خواستار افزایش نظارت بر حوزه‌های مختلف ستادی و صف شد و اظهار داشت: برای کنترل و رسیدگی بهینه بر امور لازم است از ابزارهای نظارتی به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود که یکی از این ابزارها، بهره‌گیری از نظارت هوشمند است که موجب تقویت فرآیند کنترل سیستم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،ابراهیم کاردگر جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقع و یا تکراری را از فواید استفاده از نظارت هوشمند عنوان کرد و از مدیران شرکت خواست با استفاده درست و بهینه از امکانات و قابلیت‌های “داشبورد مدیریتی”، ضمن‌کوتاه‌کردن فرآیند امور، به تقویت ابزارهای نظارتی کمک شایانی داشته باشند.

کاردگر، دوری از انعقاد قراردادهای زیان‌ده را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوشبختانه در 9 ماهه اول امسال حدود 2200 میلیارد تومان حق بیمه تولید‌کردیم که حاکی از رشد 27 درصدی بیمه دانا در این مدت بوده است.

وی گفت: اگر همین روند تا پایان امسال ادامه یابد، ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، موجب افزایش پرتفوی نیز می‌شود.

مدیر عامل بیمه دانا، ضریب خسارت در رشته بیمه درمان و شخص ثالث را از چالش‌های مهم صنعت بیمه توصیف کرد و اصلاح فرآیند سیستم پرداخت خسارت را یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش ضریب خسارت دانست و افزود: برای موفقیت بیشتر در پیشرفت امور لازم است فرایندهای سازمانی از جمله سیستم پرداخت خسارت اصلاح و بازنگری شود تا با کوتاه کردن این فرایندها، امور در مصدر واقعی خود قرار گرفته و اجرا شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شکل‌گیری کمیته‌های جبران خدمات، ریسک، حسابرسی و سرمایه‌گذاری را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل و عملیاتی شدن این کمیته‌ها، نقش و تأثیر‌گذاری بیشتری از بیمه دانا در صنعت بیمه شاهد باشیم.

false
true
false
false

true