×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به ۷ خانواده در ارزوئیه

آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به ۷ خانواده در ارزوئیه

اخبار حوادث پایشگر- معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش تیم های امدادی این جمعیت در شهرستان های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: در شهرستان ارزوئیه ۷ خانواده متاثر از بارندگی های اخیر امدادرسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، محمد امیرخانی امروز پنجم مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانواده متاثر از بارندگی های اخیر افزود: با توجه به شدت بارش ها تا کنون انبارهای امدادی شهرستان های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و شارژ شدند.

معاون هلال احمر استان کرمان در ادامه به مفقود شدن یک زن در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: ۳ تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته (سه شنبه مورخ ۴ مردادماه جاری) در پی جستجوی این مفقودی بودند.

وی با اشاره به پیدا شدن این مفقودی در لحظاتی پیش خاطرنشان کرد: روز گذشته یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس آباد قبل از شدت یافتن بارندگی ها در طوفان شدید گرفتار می شوند که زن چوپان مفقود شده بود.

false
true
false
false

true