×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه‌های اتوبوس در قدس در پی عملیات شهادت‌طلبانه اخیر

افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه‌های اتوبوس در قدس در پی عملیات شهادت‌طلبانه اخیر

اخبار بین‌الملل پایشگر– رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، دولت رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات اخیر در قدس، بودجه سنگینی را به حفاظت و تامین امنیت ایستگاه‌های اتوبوس این شهر اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، روزنامه عبری‌زبان “معاریو” نوشت، در پی عملیات صبح جمعه شهر قدس، مقامات اسرائیلی تصمیم گرفتند بودجه‌ای را به افزایش احساس امنیت شخصی شهروندان به ویژه برای تامین امنیت ایستگاه‌های اتوبوس این شهر اختصاص دهند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل قصد دارد اقدامات متعددی را برای تامین امنیت شخصی شهروندان در شهر قدس در پیش بگیرد که مهم‌ترین آنها حفاظت از ایستگاه‌های اتوبوس است که دولت اسرائیل آنها حدود ۱۰۰۰ ایستگاه تخمین زده است.

قرار است تل‌آویو این عملیات را تنها با حدود ۳۰۰ ایستگاه آغاز کرده و برای سایر ایستگاه‌ها نیز ادامه یابد و همچنین اقدامات امنیتی دیگری شامل افزایش نیروهای امنیتی و پلیس ر اطراف ایستگاه‌ها و میدان‌های اصلی در پیش گرفته شوند.

در عملیات روز جمعه در ایستگاه اتوبوسی در شهرک راموت واقع در شمال شهر قدس سه اسرائیلی از پا درآمده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

حسین قراقع، مجری این عملیات از ساکنان محله العیسویه در قدس شرقی با شلیک یکی از افسران پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و در ادامه نیروهای اسرائیلی به منزلش یورش برده و همسرش را بازداشت کردند.

false
true
false
false

true