×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین به تصویب سهامداران رسید

اخبار بانک و بیمه پایشگر-بیمه اتکائی امین در سایت این شرکت از برگزاری مجمع عمومی شرکت با حضور ۹۶ درصد از سهامداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه اتکائی امین با موضوع افزایش سرمایه شرکت آغاز گردید و در این جلسه تاجدار به عنوان رئیس جلسه و زینلی و آبانگاه بعنوان ناظرین و کیایی بعنوان منشی جلسه انتخاب گردیدند.

در ادامه مجمع مدیر عامل شرکت توضیحاتی در مورد علل افزایش سرمایه شرکت ارائه کرد پس از آن نماینده سازمان حسابرسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۲،۵۰۰ میلیارد ریال به ۳،۰۰۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی را قرائت نمود.

در این راستا مفید امینی عضو هیأت عامل و معاونت نظارت مالی بیمه مرکزی ج. ا. ایران با اشاره به اهمیت موضوع افزایش سرمایه اذعان داشت: افزایش سرمایه شرکتهای بیمه ، موجب بالا بردن توانگری مالی شرکتها و افزایش ظرفیت نگهداری ریسک توسط شرکتهای بیمه می گردد که از نظر بیمه مرکزی ج .ا .ایران بعنوان نهاد ناظر حایز اهمیت می باشد.

بر اساس اعلام بیمه اتکائی امین ، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲٫۵۰۰ میلیارد ریال به ۳٫۰۰۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی مورد تصویب کلیه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

false
true
false
false

true