×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افق روشن صنعت بیمه، در سایه پیروزی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری

 

افق روشن صنعت بیمه، در سایه پیروزی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری

اخبار بانک و بیمه پایشگر– در سومین جلسه تخصصی ستاد ایثارگران صنعت بیمه، بر تغییرات و تحولات مثبت رخ داده در این صنعت، پس از پیروزی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری تاکید شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، ستاد ایثارگران صنعت بیمه که حامی و طرفداران نامزد اصلح این دوره از انتخابات، آیت الله ابراهیم رئیسی هستند، در سومین نشست تخصصی خود، با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده در هفته جاری، به مهم ترین برنامه ها و اهداف ستاد در هفته آینده اشاره، و بر لزوم تشدید اقدامات فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای مبنی بر تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات جاری تاکید کرد.
در این جلسه هم اندیشی که رئیس ستاد و روسای کمیته های مذکور حضور داشتند، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شبکه فروش و نمایندگی های این ستاد در شهرستانها و استان ها ارایه و بر آمادگی تعداد زیادی از این نمایندگان درجهت حمایت عملی و کاربردی از نامزد اصلح این دوره از انتخابات تاکید شد.

شناسایی دفاتر نمایندگی در شهرستانها و افراد تاثیر گذار، جذب نیرو در سایر استان های کشور و بهره برداری حداکثری از توانایی ها و ظرفیت های صنعت بیمه در جهت حمایت از نامزدی آیت الله رئیسی، از سایر مباحثی بود که در سومین نشست تخصصی ستاد ایثارگران صنعت بیمه مطرح شد.
در پایان این نشست اعلام شد: با توجه به برنامه‌های منسجم ستاد حامیان آیت الله رئیسی و توانایی‌های شایسته ایشان در اداره امور دولت و کشور، به نظر می رسد در صورت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری، تغییرات و تحولات مثبت و امیدوارکننده ای در صنعت بیمه کشور رخ خواهد داد که ثمره آن مستقیماً متوجه فعالان و دست اندرکاران این حوزه خواهد بود.

false
true
false
false

true