×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
*بابلی‌ها* تنور انتخابات را گرم و پرشور می‌خواهند

*بابلی‌ها* تنور انتخابات را گرم و پرشور می‌خواهند

گروه یاداشت و تحلیل پایشگر- پایشگر- این روزها بیشتر از هر زمان و تاریخ دیگری نیاز داریم به دغدغه‌های مقام معظم رهبری گوش جان بسپاریم، ایشان می‌فرمایند؛ “همه باید در انتخابات شرکت کنند”. اجرای این فرمان با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو میسّر است و آنچه که ضروری است توجه به پایگاه‌های اجتماعی کاندیداها و قاطبه‌ شهروندانی‌ست که حامی این افراد و راضی از عملکردشان هستند.

مبرهن است گزارشات کذب نباید مانع از حضور پرفروغ مردم پای صندوق‌های رای شود. بر‌اساس اخبار واصله دکتر علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که هم‌اکنون کاندیدای نمایندگی مردم نجیب بابل است، با عدم صلاحیت روبرو شد، پر‌واضح است و گزارشات میدانی موید این امر مهم است که دکتر کریمی گرما و شور ویژه‌ای به فضای انتخاباتی استان مازندران و شهرستان بابل بخشیده بود.
حامیان این نماینده مجلس موجب افزایش اشتیاق سایر شهروندان برای مشارکت در انتخابات شده‌اند‌، اما با قهر کردن جمع بیشمار حامیان این نماینده مردمی با صندوق های رای زیبنده نظام نخواهد بود.
بابل همواره در انتخابات دارای شور وهیجان بسیار بالایی بوده و سرآمد دیگر شهرستان های استان بوده اما ،حال در سکوت بسر می برد وگویا انتخاباتی در پیش نیست.
در این دوران که دشمن همه توان خود را برای مشارکت کم مردم گذاشته است حذف مهره های خوشنام و انقلابی که پایگاه قوی اجتماعی دارند و با ورود به عرصه انتخابات می تواند میزان مشارکت رو بالا ببرند منطقی نیست.
در این برهه حساس تاریخی، مردم نیازمند نگاه برادرانه و مشفقانه شورای نگهبان و رویکرد خرد جمعی هستند تا بتوانند با طیب خاطر، واقعه‌ای سترگ را در روز ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ رقم بزنند‌. یادمان باشد که “دشمن نتوان کوچک و بیچاره شمرد”. و شرکت شورانگیز مردم در انتخابات و پشتیبانی از نظام و انقلاب است که می‌تواند هر دشمنی را خار و بیچاره کند.

false
true
false
false

true