×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
با عاملان شهادت ۶ مرزبان کشور برخورد جدی و قاطع خواهد شد

با عاملان شهادت ۶ مرزبان کشور برخورد جدی و قاطع خواهد شد

اخبار سیاسی پایشگر -وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (چهارشنبه ۳ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره ملاقات اخیر خود با وزیر امنیت ویتنام گفت: ملاقات با وزیر امنیت درباره تعاملات دوجانبه میان ایران و ویتنام بود. نکات مشترکی میان دو کشور در سطح روابط بین‌الملل و سیاست‌های مختلف وجود دارد و با توجه به روابط خوب موجود در پی هم‌افزایی آنها هستیم.

وی افزود: در مقاطع مختلف مواضع نسبتاً مشترکی در مسائل مختلف از سوی آنان در حمایت از مواضع ایران ابراز شده است و به صورت برعکس نیز ایران از مواضع آنها حمایت کرده است. بنابراین توسعه روابط مدنظر بوده است.

وحیدی بیان کرد: در این رابطه یک تفاهم نامه امنیتی میان وزارت کشور و وزارت امنیت ویتنام برقرار شد. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی میان وزیر دادگستری ایران و ویتنام برگزار شد و همچنان به دنبال توسعه روابط هستیم.

وزیر کشور همچنین درباره وضعیت پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

false
true
false
false

true