×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برپایی موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در چهار پایانه مرزی اربعین

برپایی موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در چهار پایانه مرزی اربعین

اخبار بانک و بیمه پایشگر– ​بانک صادرات ایران با برپایی موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در چهار نقطه صفر مرزی در ایام اربعین، ارائه خدمات به زائران حسینی (ع) را ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با عزیمت و بازگشت زائران اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام، موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در چهار نقطه مرزی شلمچه و چزابه در استان خوزستان، خسروی در استان کرمانشاه و مهران در استان ایلام برپا است و از زائران با ارائه خدمات بانکی و رفاهی پذیرایی می‌کنند.

بانک صادرات ایران با استقرار ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در نقاط و پایانه‌های مرزی و به ویژه خدمات‌رسانی باجه ارزی در پایانه‌های شلمچه و چزابه، شرایط مناسبی برای کمک و تسهیل سفر معنوی اربعین برای مسافران فراهم کرده است. همچنین ارائه بسته‌های رفاهی ضروری، نوشیدنی، میان‌وعده و غذای گرم و همچنین فراهم کردن اسباب استراحت زائران از جمله خدمات این موکب‌ها است.

این بانک علاوه بر استقرار موکب در این مناطق، در راستای افزایش رفاه عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام، اختصاص ارز اربعین به زائران حسینی در بستر پیام‌رسان بله نیز ادامه می‌دهد. همچنین امکان دریافت حضوری ارز در بیش از ۲۵۰ شعبه منتخب بانک صادرات ایران فراهم بوده و هموطنان می‌توانند در این شعب هر روز تا ساعت ۱۸ نسبت به دریافت ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

false
true
false
false

true