×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تاکید امیرعبداللهیان بر توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه

تاکید امیرعبداللهیان بر توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه

اخبار سیاسی پایشگر-حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «گی‌یر پدرسون»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، در نیویورک دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، حسین امیرعبداللهیان در ملاقات با گی‌یر پدرسون، فرستاده ویژه و نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور جمهوری عربی سوریه، از تلاشهای وی و سازمان ملل برای کمک به برقراری ثبات در سوریه ابراز خرسندی و حمایت کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت عزم‌ جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه و نهادهای بین‌المللی برای مبارزه قاطع و موثر با پدیده شوم تروریسم، تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در ادامه خواستار اهتمام جدی جامعه بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشور سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور توسط این رژیم شد.

پدرسون نیز از نقش سازنده و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به حل و فصل سیاسی بحران این کشور از جمله در روند آستانه تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت تداوم نقش آفرینی کشورمان در هرگونه ابتکار سیاسی تاکید کرد.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور جمهوری عربی سوریه در پایان تاکید کرد: ادامه بحران در فلسطین و غزه، تاثیر منفی و مخربی بر روندهای صلح منطقه‌ای داشته است.

false
true
false
false

true