×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تردد ۳۱۰ میلیون خودرو در سفرهای نوروزی/آزادراه تهران – شمال یک طرفه می‌شود

تردد ۳۱۰ میلیون خودرو در سفرهای نوروزی/آزادراه تهران – شمال یک طرفه می‌شود

اخبار اجتماعی پایشگر- رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سفرهای نوروز تاکنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است و پیش بینی می‌شود امروز در جاده چالوس و آزاد راه تهران – شمال در صورت سنگین شدن بار ترافیک به سمت شمال محدودیت ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، سرهنگ احمد شیرانی روز سه‌شنبه افزود: از ابتدای سفرهای نوروز تاکنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است که روزانه به طور متوسط ۲۵ میلیون تردد بوده است.

وی ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد کاهش یافته است و بیشترین مقصد مسافران نوروزی با ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندارن ثبت شده است همچنین استان گیلان با ثبت ورود ۲۸۰ خودرو و خراسان رضوی با ثبت ورود ۱۰۰هزار خودرو در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

بیشترین خروج خودرو از تهران

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: از تهران هم ۹۴۵ هزار خودرو خارج شده است که بیشترین استان از نظر فراونی خروج خودرو تهران است و انتظار داریم که در روزهای آتی مسافران به مبدأ خود بازگردند.

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: اکنون همه مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد. پیش بینی این است که در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال در صورت سنگین شدن ترافیک به سمت شمال محدودیت ایجاد شود و مسیر جنوب به شمال یک طرفه به سمت شمال آزاد شود.

سرهنگ شیرانی به مسافران نوروزی توصیه کرد حتماً قبل از حرکت از طریق رسانه‌ها وضعیت جاده‌ها و مسیرهای تردد خود را پیگیری کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند.

وی درباره هشدارهای هواشناسی نیز گفت: در روزهای آتی تا پایان هفته بارندگی نخواهیم داشت و در برخی از استان‌ها وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

false
true
false
false

true